Kawasaki им пркоси на скептиците со тоа што повторно ја претстави саканата Ninja ZX-6R во својата спортска постава, докажувајќи дека традиционалната суперспортска класа е далеку од мртва.
За да ги исполни стандардите за хомологација на Euro5, Kawasaki го подложи на ригорозно тестирање единицата со водено ладење од 636 кубици, подвиг што не може да се спореди со неговите конкуренти, Yamahа R6 и Hondа CBR600RR.
Дури и со построги регулативи за издувни гасови, ZX-6R сè уште има моќ, произведувајќи околу 130 КС. Оваа импресивна излезна моќност е резултат на внимателни подобрувања, вклучувајќи ревидирани профили на камери, доводни колектори и надграден издувен систем кој ветува оптимални перформанси во низок и среден опсег.
И покрај сите промени, ZX-6R останува најсовремена машина. Моделот од 2024 година е опремен со „ големи клипни вилушки“ со функција за поделба, брз менувач и систем за контрола на тракцијата во три режими, нудејќи им на возачите врвни во управувањето и контролата.
Возачите можат да го персонализираат своето искуство со различни режими на напојување и режими на возење. Додавајќи ја својата модерност, ZX-6R располага со 4,3-инчна TFT контролна табла со поврзување со паметни телефони, овозможувајќи им на возачите да останат поврзани на патот.
Возбудата се зголемува додека Kawasaki Ninja ZX-6R треба да се појави на глобалниот пазар во октомври.
Потенцијалните купувачи можат да изберат од иконата зелена или црна шема на Kawasaki. Во однос на цената, ZX-6R нуди прифатлива опција за оние кои бараат возбудувања со високи перформанси, позиционирајќи се веднаш над ценовниот опсег на Aprilia RS660.