Нови предлози 120 km/h на автопат во Франција а 100 km/h во Германија

Намалувањето на ограничувањето на брзината на автопатите би решило два проблема одеднаш, но, дали луѓето ќе се согласат со тоа?

Франција бара начин да заштеди енергија, која секој ден поскапува и се повеќе е тема на разговор меѓу светските сили за проблемите со достапноста на суровините потребни за нејзино производство. Французите, повикувајќи се на податоците на Меѓународната агенција за енергетика, укажуваат дека со намалување на максималната брзина на автопатите ширум светот за 10 km/h би се заштедиле 290.000 барели нафта дневно, доколку лимитот важи само за патнички возила. Ако додадеме камиони, ќе заштедиме уште 140.000 барели дневно.

Францускиот  Caradisiac   на тоа ги додава своите пресметки

Минатата година уредниците спроведоа тест кој покажа дека намалувањето на брзината од 130 на 120 km/h во реални услови го продолжи патувањето за само 4 минути, а во исто време придонесе за намалување на потрошувачката на гориво на тестот Renault Megane за 14 проценти.

Германија би можела да оди уште подалеку на ограничувањата на брзината

Организацијата Deutsche Umwelthilfe предлага максималната брзина на автопатите да се намали на 100 km/h. Овој пат, сепак, не се работи за заштеда на енергија, туку за намалување на емисијата на CO2. Германија истакнува дека побавното возење би резултирало со годишно намалување на емисиите на CO2 за 9,2 милиони тони. Сепак, не сакаат да застанат само на намалување на брзината на автопатите на дозволената брзина. По оваа промена би следела намалување до 80 km/h на меѓуградските патишта и намалување на 30 km/h во населените места.

Засега ова се само предлози

Оној во Франција би влегол трајно, германскиот – пробно 2 години. Тоа би било времето кое би покажало вистински заштеди и би овозможило да се провери дали општеството е способно да се прилагоди на новите препораки. Слични акции веќе се најавени и во Холандија. И веројатно, по првите, храбри земји што ги воведуваат, слични регулативи ќе воведат и нови.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Германија ги намалува субвенциите за купување EV

Новиот Audi RS3 co електричен мотор

Почна производството на Mercedes-AMG One

Новиот Porsche 911 GT3 RS на пазарот пристига 2023

Next.e.GO Mobile SE ќе произведува електрични автомобили во Македонија

Во Германија нови давачки за дизел и бензински автомобили а олеснувања за EV

Подновен беџот и имиџот на луксузниот автомобилски бренд

Илон Маск одличен дипломат -Tesla во Кина со „повластена“ позиција

Неофицијалните рендери открија многу можен изглед на претстојната BMW Серија 5.