Новиот Mercedes-Benz GLC – Динамичен, моќен и исклучиво електрифициран

Погонски системи: Новиот GLC е систематски дизајниран за хибриден погон и поставува стандарди за ефикасност. Моторната понуда вклучува термички агрегати со четири цилиндри и бензински и дизел, во комбинација со електромотор …

Четири од нив се благи (mild) хибридни единици со интегриран стартер-генератор од втората генерација (ISG). Три други варијанти на мотори се plug-in хибридни единици со системска моќност до 245 kW (333 КС) и системски вртежен момент до 750 Nm. Сите plug-in хибриди имаат електричен досег поголем од 100 километри (WLTP).

Забележливо поголемо искуство во електрично возење: благодарение на зголемен електричен опсег, секојдневните растојанија обично може целосно да се поминат со возење на електрична енергија. Засилениот хибриден режим на возење обезбедува електричен режим на возење за најсоодветните делови од патеката. Електричното возење е приоритет на подолгите патувања во урбаните средини, на пример.

Сестран на и надвор од патот: GLC значително ги подобри перформансите на пат и надвор од патишта за неповолни временски услови. Тоа вклучува полесно управување, појасни информации со користење на екран за теренско возење, благодарение на „проѕирната хауба“ (transparent bonnet) и извонредна тракција и  поголема безбедност при управување благодарение на подобрените контролни системи. Исто така и кога plug-in хибридот се вози целосно на струја.

Удобност и агилност: Клучните компоненти на динамички дизајнираната шасија GLC се новата предна суспензија со четири врски и независната задна суспензија со повеќе врски. Стандардна суспензија веќе обезбедува високо ниво на суспензија, удобност при возење и намалување на бучавата, агилно управување и задоволство при возењето. Тој е опремен со систем за амортизација зависен од амплитудата. Воздушното потпирање AIRMATIC има променливо прилагодливо придушување на амортизерите во сите режими на работа.

Агилен и безбеден: Новиот GLC е особено агилен и стабилен со опционална контрола (управување) на задната оска комбинирана со подиректен сооднос на управувањето на предната оска. Аголот на управување на задната оска е до 4,5 степени. Ова го намалува кругот на вртење за 90 сантиметри, на 10,9 метри.

Надворешен дизајн: Уникатните пропорции со класични SUV карактеристики како што се симулирана хромирана заштита на шасијата, шини на покривот и опционалните надворешни прагови се комбинирани со нови контури на колковите за да создадат рамнотежа на елеганција, спортскиот карактер и off road способностите. Меѓу најважните иновации се новите фарови, кои се во директен контакт со решетката на ладилникот и ја нагласуваат ширината на возилото. Во комбинација со опционалната DIGITAL LIGHT, покрај веќе познатите светли веѓи (факели), тие вградуваат и дневни светла. Уште еден визуелен белег е решетката (маската) со хромирана рамка во стандардната надворешност на AVANTGARDE.

Внатрешен дизајн: GLC ја продолжува успешната формула на модерен, спортски луксуз од Mercedes-Benz. На пример, контролната табла е хоризонтално поделена на два дела и има украсни површини со централен дисплеј кој изгледа како да лебди над него. Авангардниот дизајн на седиштата и модерните панели на вратите го нагласуваат високиот квалитет на внатрешноста.

Отпор на воздух: Во неговата аеродинамички најповолна конфигурација, минималниот коефициент на отпор на GLC е Cd = 0,29. Ова го прави за две десетинки подобар од неговиот претходник (Cd = 0,31) – значително подобрување за конвенционалните теренци.

Намалување на бучавата: на уште повисоко ниво, GLC е пријатно тивко возило со софистициран звучен потпис и многу ниски нивоа на бучава и бучава од патот. Сите акустични мерки заедно придонесуваат за „добредојде дома“ атмосфера која е типична за марката Mercedes-Benz.

MBUX: Последната генерација на информативно забавни системи со два големи екрани и навигација на цел екран како стандард ја прави внатрешноста уште подигитална и интелигентна.

Максимална удобност при работа: гласовниот асистент Hey Mercedes сега има поголеми можности за дијалог и учење. Функцијата MBUX Smart Home го претвора GLC во центар за контрола на мобилниот дом.

  

Забава: MBUX целосно ги интегрира сите главни даватели на стриминг музика, вклучувајќи ги и личните поставки и преференции. Newsflash е уште една нова карактеристика на MBUX. Со клучниот збор Hey Mercedes, му овозможува на корисникот пристап до индивидуално избраните категории на вести како што се бизнис, спорт или култура. Опционалниот систем за опкружувачки звук Burmester® нуди уникатно слушање со 15 врвни звучници и вкупна моќност од 710 вати.

Системи за помош при возење: Последната генерација пакети за помош при возење содржи дополнителни и понатамошно подобрени функции, на пример во Active Distance Assist DISTRONIC, Active Steering Assist, Traffic Sign Assist, нов пакет за паркирање со камерата од 360 степени и помош при маневрирање на приколката (Trailer Manoeuvring Assist)

Digital Light: оваа револуционерна технологија на фаровите (опционално) обезбедува нови функции како што се проекција на помошни знаци и симболи за предупредување за патишта.

Удобни поставки: компонентите и системите на GLC се подобрени во голем број детали, на пр. ENERGIZING AIR CONTROL, Систем AIR-BALANCE, систем GUARD 360 °, амбиентално осветлување или нов панорамски покрив. Опционалното мулти функционално седиште сега има проширени функции за масажа.

Идеален партнер за работа со приколка: Новото мени за приколка и планер на рути за влечење се две новини на GLC за операции на влечење. Целта на овие и многу други напредни функции за работа како влечно возило е да го направат влечењето што е можно побезбедно и попријатно.

Уште повеќе, 4MATIC погонот на сите тркала обезбедува извонредна влечна сила на која било површина.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Polestar O2 во сериска изведба во 2025 година

Светска премиера: Нов CITROËN C4 X и комплетно електричен Ë-C4 X

Електричен Hyundai Ioniq 6 на видео

И официјално Citroen C4 X

Подновена актуелната Toyota RAV 4

Промовиран Volkswagen ID. Aero concept

Премиера: Новата Opel Astra  пристигна во Македонија

Се подготвува новиот Citroen C3 Aircross

Нов сој на Peugeot – Новиот 408