Обновен DS 3

Во Франција, DS Automobiles претстави обновена верзија на компактниот crossover модел DS 3 (за прв пат се појави во 2018 година како DS 3 Crossback), кој во оваа прилика го загуби додавањето на името Crossback…

Така, ажурираниот DS 3 се карактеризира со одредени визуелни промени, нов инфозабавен систем и ревидиран опсег на енергетски единици. Исто така, целосно електричниот DS 3 E-Tense има поголема моќност од порано и малку подолг опсег.

Како и досега, DS 3 за новата моделска година ќе биде достапен во бензински, дизел и EV варијанти. Тоа значи дека покрај 1,2-литарскиот PureTech 100 бензинец со шест-брзински мануелен менувач, 1,2-литарскиот Puretech 130 бензинец и 1,5-литарскиот BlueHDi дизел со осум-брзински автоматски менувач, останува DS 3 E-Tense. во понудата, но со нов електромотор и батерија од 54 kWh.

Обновениот DS 3 E-Tense има 115 kW/156 КС и 260 Nm вртежен момент, што е зголемување за 15 kW/20 КС во споредба со неговиот претходник. Малку поголема батерија (54 kWh наместо 50 kWh) со мали подобрувања во ефикасноста и аеродинамиката резултираат со зголемен опсег од 402 km.

Преку полнач од 100 kW, батеријата може да се наполни од 0 до 80 проценти за 25 минути.

Стилските промени не се големи, а се однесуваат на предниот браник, помодерна и стандардна LED графика на фаровите (опционално DS Matrix LED Vision), малку изменета маска со помалку хром околу неа и нова лакирана црна лента околу задниот дел. светла. На тоа треба да се додаде нов дизајн на алуминиумски тркала од 17 или 18 инчи, како и поширока палета на бои (нови бои се Diva Red и Lacquered Grey). Сè може инаку да се комбинира со Perla Black или Carat Grey покрив, за клиенти кои сакаат двобоен изглед.

Промените во внатрешноста се фокусирани на новата инфозабава DS IRIS, со дванаесет квадратни графички контроли на 10,3-инчниот екран на допир, како и напредно препознавање глас што поддржува 40 јазици. Новиот екран е комбиниран со прилагодлива 7,0-инчна дигитална инструмент табла и head-up дисплеј.

Опционалниот аудио систем Focal Electra од 515 вати има дванаесет звучници, вклучувајќи сабвуфер и TNF високотонци.

Дополнително, има нов волан со различна поставка за интегрираните контроли. Во зависност од варијантата, опциите за тапацир вклучуваат Силиконско сиво Peruzzi крпа, Алкантара, Базалтно (Bazalt)Црно, Пебл (Pebble) сива или Базалтна црна Напа кожа, додека предните седишта може да се загреваат и масираат.

Стандардниот безбедносен пакет вклучува, меѓу другото, помош за задржување лента и препознавање сообраќајни знаци, додека опционалните функции како Visio Park 2 (камера од 360 степени), продолжено препознавање сообраќајни знаци и DS Drive Assist (комбинација на адаптивна контрола на патувањето и помош за задржување лента ) придонесе за автономија Ниво 2.

Нарачките во Франција започнуваат на 27 септември, а цените таму почнуваат од 30.100 евра за основната бензинска верзија, од 34.700 евра за основниот дизел и од 41.700 евра за електричниот E-Tense.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Најавен RAM 1500 Revolution

Електричен Jidu Robo-01

Alfa Romeo Giulia и Alfa Romeo Stelvio го добија својот прв „Face-lift “

Конечно првиот електричен Abarth!

Mazda CX 80 пристигнува вгодина

Електричен Aiways U6

GMC Sierra EV Denali Edition 1

Новата Toyota Corolla Cross- Создадена за новите животни авантури

VW Trinity целосно ќе ги трансформира EV на марката во 2026 година