Патниот компјутер намерно покажува од 50 до 80 km помала автономија на резерва!

Потрошувачката на гориво се одредува на посреден начин, базирано врз информации од сензорите кои ги следат параметрите на возењето, a „непрецизноста“ е намерна, поради намалување на ризикот да останете без гориво во возењето…

Моменталната и просечната потрошувачка на горивото кај автомобилите, што се покажува на дисплејот на патниот сметач (Board Computer) ги одредува индиректно (на посреден начин), а базирано врз информациите добиени од сензорите што мерат / покажуваат:

брзината на вртење на моторот (1/min)

брзината на вртење на тркалата (1/min)

вклучениот степен на пренос на силата во менувачот на брзини

степенот на притисок врз педалот за гас (акцелераторот)

притисокот на воздухот што се шмукува (MAP)

– притисокот на пред набивање ( се разбира само кај моторите надградени со турбо полнач).

Првите генерации на тој систем биле непрецизни, a новите се прецизни, во рамки на неколку проценти, плус или минус.

Автономијата на возење со горивото во резервоарот на возилото, пред се поради безбедносни причини , се одредува покусо  од реалната и тоа за 50, со 80 km.

Тоа значи дека намерно е непрецизен, поради сигурност, бидејќи може да биде многу опасно ако автомобилот остане без гориво на пример во тунел, на надвозник, потоа во непрегледни свиоци …, a и секое друго сценарио  кога ќе останете без капка гориво, во секој случај, е штетен и претставува потенцијална опасност и за возачот и патниците, но и за другите учесници во сообраќајот …

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Електричен Hercules Alpha

BMW M2 (2021): нов ултра-спортски дериват на баварскиот компактен тркач

Murray T.50 со премиера во Август

Видео: Ken Block дрифтува во монструмот со шест тркала на Ford

Nissan се враќа на голема врата со дузина нови модели!

Ford ги издвојува Bronco и Mustang како посебни марки!

Кои модели на Lada најмногу се исплатливи за првиот сопственик

Mercedes-Benz S-Class (W223) дефинитивно пристигнува есенва!

Lotus Evija во финална фаза !