Peugeot и дефинитивно се откажува од враќање на пазарот во САД

Првиот човек на Stellantis, Карлос Таварес, потврди дека Peugeot нема да стаса на пазарот преку „големата бара“- САД,…

Пред создавањето на Stellantis, додека сè уште постоеше групацијата PSA, беше планирано Peugeot да влезе на пазарот на нови автомобили во САД, но по создавањето на новата компанија дојде до големи промени.

Така, сега Stellantis има неколку американски брендови во своето портфолио, па фокусот ќе биде ставен на нив за локалните клиенти, што значи дека нема место за Peugeot.

 

Впрочем, големото прашање е како францускиот бренд би се снашол од другата страна на Атлантскиот Океан.

Тешко дека Peugeot моментално има нешто во својата гама што би можело да го воодушеви просечниот американски клиент, па „ францускиот лав“ сепак ќе отсуствува на овој пазар.

Во нашето портфолио ги имаме RAM, Chrysler, Dodge и Jeep, мислиме дека нема место за Peugeot“, изјави Карлос Таварес.

Во меѓувреме, Peugeot бележи многу добри продажни резултати во Јужна Америка, каде што сегашната генерација на 208 се покажа како посакуван автомобил, а истото важи и за crossover моделот на истата платформа – 2008, што на овој пазар регистрирал30.000 испораки.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Германија ги намалува субвенциите за купување EV

Новиот Audi RS3 co електричен мотор

Почна производството на Mercedes-AMG One

Новиот Porsche 911 GT3 RS на пазарот пристига 2023

Next.e.GO Mobile SE ќе произведува електрични автомобили во Македонија

Во Германија нови давачки за дизел и бензински автомобили а олеснувања за EV

Подновен беџот и имиџот на луксузниот автомобилски бренд

Илон Маск одличен дипломат -Tesla во Кина со „повластена“ позиција

Неофицијалните рендери открија многу можен изглед на претстојната BMW Серија 5.