По 8.099 километри заврши релито Дакар со кое традиционално се отвора сезоната на авто и мото спортовите. Оваа пустинска маратонска авантура се возеше во Саудиска Арабија…
Во автомобилската трка најбрз подобро кажано најкомпетитивен и најмудар беше Насер Ал-Атијах (je Nasser Al-Attiyah), возачот на тимот на Toyota Gazoo Racing, кој победи на Toyota Hilux со 27′:46 “пред деветкратниот светски шампион во WRC. Себастиен Леб (Sebastien Loeb), во Hunter за Bahrain Rad Extreme тимot. Третото место исто така му припадна на возачот на Toyota Hilux, но за тимот Toyota Overdrive.
Audi Sport, тим кој привлече големо внимание и поради тоа што се врати во Дакар, но највеќе поради автомобилот RS Q e-tron чии тркала беа придвижувани од електрични мотори и електрична енергија обезбеден од TFSI четирицилиндричен мотор од прототипот DTM кој функционира како генератор. Со три автомобили и шампионски екипи, Audi нема причина да не биде задоволен од своето деби на е-tron. За време на релито тие немаа никакви проблеми предизвикани од погонот. Имаа кршења во системот на потпирањето, амортизерите, но многу научија за следната година.

Најдобро пласиран беше Матијас Екстром (Mattias Ekstrom ) на деветтото место, а Карлос Саинц (Carlis Sainz), трикратниот победник на Дакар на 12. место. На сите им е јасно дека на релито Дакар 2023 година, Audi ќе биде сила што треба да се победи.
Поз. Бр Возач/Совозач Тим Време
1 201 (Qat) Nasser Ak-Attiyah
(And) MatthieuBaumel Toyota Gazzo Racing 38h 33′ 03”
2 211 (Fra) Sebastien Loeb
(Bel) Fabian Lirquin Bahrain Raid Xtreme 39h 00′ 49”
+ 00h 27′ 46”
3 205 (Sau) Yazeed Al Rajhi
(Gbr) Michael Orr Overdrive Toyota 39h 34′ 16”
+ 01h 01′ 13”
Во конкуренција на мотоциклисти правдата е задоволена. Победникот е Сем Судерленд (Sam Suderland) на мотоцикл GasGas, возач кој за малку ќе го загуби своето место на овогодинешното рели Дакар. Тимот на фабриката GasGas го ангажираше поранешниот победник на Дакар во ноември минатата година, нешто повеќе од еден месец пред почетокот на релито, и ја направи вистинската работа.
Второто место му припадна на фабричкиот возач на Honda, Пабло Кинтанила (Pablo Quintanilla), а на третото возачот на фабричкиот КТМ Матијас Вокнер (Matthias Walkner), кој реално имаше големи шанси да победи исто како и фабричкиот возач на Адриен Ван Беверен (Adrien Van Beveren), фабрички возач на Yamaha кои беа во водство по неколку етапи.

Поз. Бр Возач Тим Време
1 3 (Gbr) sam Sunderland GasGas Factory Racing 38h 47′ 30”
2 7 (Chl) Pablo Quintanilla Monster Energy Honda 38h 50′ 57”
+ 00h 03′ 27”
3 52 (Aut) Matthias Walkner Red Bull KTM Factory Racing 38h 54′ 17”
+ 00h 06′ 47”
Во конкуренција на камиони немаше прашање која марка ќе победи, кој возач со кој екипаж. Дмитриј Сотников и неговата екипа Руслан Ахмедов и Илгиз Ахмеџијанов ја одбранија титулата што ја освоија минатата година на Kamaz Master. Второто место му припадна на Едуард Николаев исто така во Kamazx Master со нешто помалку од 10 минути заостанување по повеќе од 8.000 километри, а третото место му припадна на Антон Шибалов, не треба да се спомнува и тој во камион на Kamaz Master.
Поз. Бр. Возач/Екипa Тим Време
1 500 (Rus) Dmitry Sotnikov
(Rus) Ruslan Akhmadeev
(Rus) Ilgiz Akhmetzianov Kamaz Master 41h 37′ 34”
2 505 (Rus) Eduard Nikolaev
(Rus) Evgenii Iakovlev
( Rus) Vladimir Rybakov Kamaz Master 41h 47′ 32”
+ 00h 09′ 58”
3 501 (Rus) Anton Shibalov\
(Rus) Dmitrii Niktin
(Rus) Ivan Tatarinov Kamaz Master 42h 48′ 45”
+ 01h 11′ 11”
Во конкуренција на лесни прототипови, Франциско Лопез Контрадо (Francisco Lopez Contrado ) победи за тимот на EKS South Racing, неговиот тимски колега Себастијан Ериксон (Sebastian Eriksson) беше втор, а трета беше одличната Кристина Гутиерез Хереро (Cristina Gutierrez Herrero ) за Red Bull off-road team USA