Берлинската полиција го иницира прашањето за забрана на возилата на Tesla да се приближуваат до полицијата и другите безбедносни објекти, нешто што Пекинг веќе го стори и „светските демократи“ поради тоа дигнаа невидена врева…
Проблемот во секој случај останува нерешен, а го донесоа камерите поставени во возилата на американскиот производител.
Овие зони очигледно се прогласени за табу тема за автомобилите на Теsla, на кои затоа може да им се забрани пристап до одредени имоти на берлинската полиција.
Приказната предизвика сензација и иритација. Германската полиција пред неколку дена испрати интерен циркулар на одделот за безбедност на LКА со наредба за така наречена „зона на забранети летови“ за околината на полицискиот штаб и Државната криминалистичка полиција (LКА).
Полицијата се плашеше од импликациите за безбедноста и приватноста, бидејќи камерите на возилата на Теslа постојано ја снимаа околината. За тоа објави весникот „BZ“, а полицијата ја потврдила автентичноста на писмото.
По тој повод, Управата за внатрешни работи повторно се огласи кон крајот на претходната недела. Портпаролот на регулаторното тело за печатот рече дека во моментов се подготвуваат прописи за однесување во близина на сите недвижнини, а прописите вклучуваат автомобили со камери и компјутерски системи. Но, циркуларниот документ со наслов „Забрана“ е испратен само како „нацрт“ и се уште не е во сила, туку „служи само за подигање на свеста“. Во моментов нема општа забрана за влез во некои безбедносни зони за возила со „ризична опрема“.
Сепак, се уште постои општа забрана за аудио и видео снимање во сите полициски безбедносни зони. Секој е одговорен за почитување на истата, што важи и за камерите во автомобилот.
Возилата на Tesla можат да ги снимаат полицајците, возилата што ги користат, безбедносните елементи на полициските станици, па дури и другите луѓе кои се нашле во тие простории. Ваквите записи потоа трајно се депонираат во европското седиште на компанијата во Холандија, велат од полицијата. Понатамошниот третман на видеото не е јасен, додека Теslа самиот одлучува дали и кои информации ќе бидат обелоденети.
Судејќи според напишаното во циркуларниот документ, полицијата сфатила дека има проблем во јануари годинава, по извештајот објавен од телевизијата ZDF, додека во август 2021 година, магазинот Feontal презентираше што можат американските возила да направат на оваа тема, што го направи во подолг напис, наведувајќи кои на тој начин можат да се откријат сите податоци.
Осум камери за целосна евиденција на настаните околу автомобилот на Теslа
Според тоа, берлинското јавно обвинителство добило снимки од Теslа, филмови кои прикажувале сообраќајни несреќи. Но, доби и снимка од патување на автопат што не резултираше со несреќа, но датотеката сепак беше зачувана на серверите и можеше да се гледа.
Современите автомобили имаат неколку камери кои помагаат при паркирање, на пример.
Осум камери вградени во возилата на Tesla овозможуваат надзор во радиус од 360 степени од околината на автомобилот.
Системите се користат за помош на возачот и за полу автономно возење.
Но, тие функционираат и како таканаречени камери кои постојано снимаат за да можат властите да разберат што се случило по несреќата, на пример.
Покрај тоа, Tesla нуди „режим на стражаrр од 2019 година, кој сопствениците мора свесно да го вклучат.
Дури и со паркиран автомобил, камерите потоа постојано ја снимаат околината и снимаат активности штом ќе се вклучи алармот за близина.
Режимот има за цел да заштити од вандализам и кражба, или барем да ги одврати потенцијалните сторители.
Протекционистите на податоците веруваат дека „режимот на складирање“ ги прекршува европските закони.
Во октомври 2020 година, на пример, „експертите за заштита на податоците на мрежата“ дојдоа до заклучок дека возилата на Tesla „не треба да се дозволуваат на европските патишта“.
Влаcта одговорна за Теslа во Холандија сè уште нема преземено никакви мерки против споменатиот „гардист режим“ (режим на чувар).
Неколку сојузни држави се занимаваат со овој проблем во Германија.
Од Бранденбург на новинарите на весникот Шпигел Spiegel им рекле дека оваа тема е позната.
„Во полицискиот штаб во тек се тестови за идното ракување со вакви системи инсталирани во моторните возила, кои исто така се независни од типот на возилото.