По Volvo и Renault ја ограничи брзината на своите возила на 180 км/ч

И Renault, pп Volvo, ја ограничува брзината на своите модели на 180 км/ч, вклучувајќи ја тука и Dacia!

На годишното собрание на акционери, извршниот директор на групацијата Renault, Лука де Мео, ги презентираше информациите дека компанијата се приближува кон имплементација на новата корпоративна политика од социјален и еколошки аспект, која е формулирана преку деловната стратегијата на групацијата .

Конкретно, тој зборуваше за прашањето за безбедноста при возење на автомобилите на Renault, и во тој дух даде голема најава: „Ние ја ограничуваме брзината на нашите нови возила и тие нема да надминат 180 км/ч, без оглед за кој модел на Renault станува збор “.

Ова внатрешно наметнато ограничување ќе биде уште построго со Mégane E! Идниот електричен компакт од Франција, кој ќе пристигне на патиштата не порано од следната година, нема да може да се вози побрзо од 160 км/ч, иако тоа не е изненадување во сегментот на електрични четири тркала, со цел да зачувајте ја автономијата што е можно посеопфатно.

Renault Mégane E исто така ќе биде првиот активен модел за контрола на крстарење што ќе биде принуден да спроведува ограничувања на брзината на патот, што ќе биде овозможено преку примена на системи за препознавање сообраќајни знаци и системи за геолокациски податоци обезбедени од системот за навигација.

Придружната опрема ќе ги земе предвид другите податоци поврзани со профилот на јавниот пат, а како пример може да се наведат свиоците што претстојат пред возилото на патот.

Овој систем ќе биде инсталиран во сите модели од идниот опсег.

Веќе спомнавме дека Renault не е првиот производител кој ја донел оваа одлука, Претходно и Volvo излезе со слична најава чија примена започна во 2020 година, а веќе важи за целиот асортиман на скандинавската марка. Швеѓаните ја ограничија брзината на своите модели на истите 180 км/ч. Конструкторот тврди дека оваа одлука не го загрози неговиот обем на продажба, па затоа е тешко да се замисли дека Renault би може да забележи некои негативни продажни ефекти по ова прашање.

Со оваа објава се опфатени и моделите на Dacia, иако не сме сигурни дека романската марка има модели во опсегот што би можеле да бидат осакатени со вештачко ограничување на брзината на нивните возила. Од друга страна, оние што ќе го купат моделот на марката Alpine нема да мора да се „грижат“ за оваа одлука на раководството на Renault!

Покрај тоа, возилата на Renault во иднина ќе ги оценуваат возачите од областа на безбедно возење, така што производителот, во партнерство со осигурителните компании, ќе ги користи овие податоци за да ја одреди стимулативна премија за осигурување за „ сигурните возачите“.

Друг аспект што вреди да се спомене, а тој се однесува на уредот за навигација. Имено, системот ќе се погрижи возачот да биде информиран за „црните точки“ на патот навремено, во реално време.

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Renault Arkana изненади на слалом тестот 77km

Роботизиран пешачки преми. Вештачка интелигенција одлучува за интервалите

BOSCH ја напаѓа Европа поради сеопфатната електрификација!

Hyundai подготвува перформанс модел на струја

FIAT 500 со Safety mode на батеријата штеди струја каки мобилен телефон

Во Кина претставен EV што прочистува воздух!

Renault E – Teck и LEGO

Alfa Romeo ja напушта Giorgio платформата

Toyota развива нов Hydrogen мотор