Подновен беџот и имиџот на луксузниот автомобилски бренд

Покрај освежениот знак на компанијата, корпоративниот идентитет на Bugatti исто така беше ажуриран.

На овој начин, производителот на хиперавтомобили од Франција, Bugatti повторно ја измисли својата уникатност, за што во голема мера помогна познатата консултантска куќа Interbrand.

Промената е очигледна, иако амблемот сè уште ги носи обединетите букви „Е“ и „B“, но тие сега пристигнаа во модерно, овие месеци високо експлоатирано дводимензионално издание. Покрај тоа е малку со „поконцизен“ фонт, како што наведува Bugatti. Во исто време, компанијата го менува пристапот кон производите, па отсега брзината на возилото ќе стане „не толку важна“, но ќе стане „ултралуксузна“ и можноста за производство благодарение на што Bugatti треба да да добијат пристап до многу поширок круг на потенцијални клиенти.

„Светот и економијата се менуваат, а исто така и Bugatti“, се вели во соопштението за печатот потпишано од компанијата. „Брендот од Молсхајм се развива и повеќе не може да се смета само за ексклузивен производител на хиперавтомобили, палетата се шири, а компанијата освојува нови производи и нови технологии на автомобилската индустрија. Новиот корпоративен идентитет и дизајн на Bugatti се клучни елементи на тековната еволуција“.

Паралелно со процесот на ребрендирање (древен словенски збор), новиот корпоративен дизајн на брендот Bugatti е повпечатлив и понапреден и го открива правецот во кој оди компанијата. Воедно, се наведува дека компанијата ќе продолжи да претставува уникатни производи, следејќи ја визијата на основачот, познатиот Еторе Бугати.

Во овој дух говореше Хендрик Малиновски од позицијата директор за продажба и маркетинг на Bugatti Automobiles, па рече дека професионалците на компанијата биле принудени да се свртат кон важен настан во историјата на брендот, со кој мислел на појавата на Veyron од првата деценија на овој милениум, како и воведувањето на Chiron. Како што овие два модели донесоа промена на имиџот на Bugatti, така и сега мора да се отстрани некој „сличен кец од ракав“ како дел од модернизацијата на компанијата.

„Светот се промени за неколку децении“, призна Малиновски. „Само запомнете, кога беше претставен Veyron, iPhone не ни постоеше.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Купувачите од САД најзадоволни од технолошките новини кај Genesis

Изменето логото на Citroen

Кинескиот BYD размислува за производство на електрични автомобили во Европа

Honda во септември го намали производството за 40%

Фалсификувани автомобилски делови-измама опасна по живот

Цената на бензините оди надолу а на дизелот нагоре!

R5 TURBO 3E ја освои ја освои наградата на публиката на натпреварот „Уметност елеганција 2022 “ во Шантили

Ferrari Purosangue затрупан со идеи

Голем интерес за електричен VW ID. Buzz