Погонскиот мотор на Porsche за Formula Е

Развојот на погонскиот мотор за првиот Porsche Formula E автомобил влегува во финалната фаза. Производителот на спортски автомобили со седиште во Штутгарт ќе влезе во ABB FIA Formula E шампионатот во ноември. Меѓународната автомобилска федерација (FIA) ќе го изврши хомологирањето ова лето. По ова, не може да се направат понатамошни промени на компонентите на погонот за шестата сезона. Континуираната инфограграфска серија “Патот до Formula E” ја покажува моменталната состојба на игра.

Развојот на погонскиот мотор е од централно значење за влезот на Porsche и е одлучувачки конкурентен фактор. Во однос на контрола на трошоците, Formula E ја обезбедува шасијата на автомобилот и стандардната батерија, додека сите погонски компоненти се индивидуални концепти на производителите, што значи дека Porsche може да се движи по својот пат кога станува збор за развивање на клучните технологии. Ова вклучува електричен мотор, инвертер, brake-by-wire system (систем на сопирачки по жица) , пренос, диференцијал, дигалки и компоненти на суспензија поврзани со репараксијата, како и системот за ладење и контролната единица.

Малте Хонеке (технички лидер на проектот): “Со изградбата на автомобилот Porsche Формула E во јануари, направивме голем напредок во развојот и тестирањето. Ние можеме да продолжиме да ги оптимизираме неговите компоненти до хомологацијата за да се осигуриме дека сме совршено подготвени за нашата прва сезона на Formula E. Симулационата работа е особено корисна во, да речеме, оптимизирање на управувањето со енергија. Сепак, вистинските услови преовладуваат само на тркачката патека. На пример, не е можно целосно точно да се симулира возењето преку ивичници во симулаторот или на клупата за тестирање. Управувањето со гумите и однесувањето на сопирачките, исто така, најдобро се истражуваат на тркачката патека. Ние сме точни на распоредот: со долги тест возења на тркачки патеки, континуирана работа во симулатор и тестови на тест клупата. Добивме важни податоци и сознанија за развојот на Porsche погонскиот мотор со комбинација на сите овие достапни извори.”

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Drako GTE електричен супер автомобил

Jaguar иницира кампања за промена на значењето не еден збор-Car

Audi Q4 e-tron нуди дури и персонализација на светлата

Најавен Bugatti инспириран од моделот EB110 SS

Во Кина – Роботи сообраќајци

Најмоќниот Porsche Cayenne е plug-in хибрид

Volvo размислува за проширување на SUV понудата

Superb поминал точно еден милион километри!

Голема премиера во Франкфурт на Audi RS6 Avant