Поради слаб интерес -VW и PSA ги стопираат своите најмали модели во Европа

Преструктуирањето во понудата на големите не е ништо ново особено кога приходите од продажба драстично паѓаат, што е случај со малите урбани автомобили а што е потенцирано со новите еколошки барања

Во 2017 година, овој тип возил учествувал со само 8% од пазарот во Европа, а тоа ги стави нивните производители во многу тешка ситуација.

Според информација на Automotive News Europe, во  VW Group и PSA Group веќе сериозно се загрижени за иднината на сегментот на мини-автомобили и разговараат за можноста за запирање на нивното производство за европскиот пазар.

Генералниот директор на Volkswagen Group – Херберт Дис веќе јавно ги објави дека новите еколошки правила за штетни гасови, кои стапуваат на сила во 2022 година, кои ќе се покажат како огромен проблем за производителите., бидејќи за целосно да ги исполни нормите во 2030 година, цената на VW uP! Треба да се зголеми за најмалку 3500 евра.

-Актуелната најниска цена за овој автомобил е 11.000 евра. „Мислам дека нашите клиенти едноставно нема да можат да си дозволат такво нешто“, изјави тој.

Во PSA Group исто има стравувања дека ќе дојде до запирање на производството на автомобили од оваа класа, која сега е во соработка со Toyota во фабриката во Чешка.

Се претпоставува дека во 2021 година Toyota ќе стане единствен сопственик на фабриката, која ќе ги принуди PSA Group целосно да се откаже од производството на моделите Peugeot 108 и Citroën C1.

 

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Први проблеми во партнерскиот брак помеѓу Ford и VW

Citroen co електричен concept на салонот за автомобили во Женева

Audi со нов електричен концепт на Palexpo 2019!

На стартот на годината VW со благ пад на продажбата!

Škoda Scala стартува со производство но цената ги загрижува Чесите!

Серискиот Maserati Alfieri пристигнува в година

Вработените во FCA воСАД на почетокот на март добиваат бонус од 6000 долари

Ford Kuga и со седум седишта замена за Edge во Европа!

SEAT најавува потполно поинаква мобилност