Porsche и Red Bull близу до постигнување договор за соработка во Formula 1

Porsche и Red Bull се во напредна фаза на преговори за партнерство кое би можело да биде финализирано веќе во март…

Групацијата Volkswagen веќе некое време размислува да влезе во „најбрзиот циркус на светот“, кога на сцената ќе излезат нови погонски единици во 2026 година. Активна улога на состаноците на оваа тема имаат функционерите од Porsche и Audi, пишуваат светските специјализирани портали.

Porsche е поврзан со потенцијална соработка со Red Bull, бидејќи сегашниот партнер на австрискиот тим, Honda, ја напушта Формула 1. Преговорите наводно напредувале до тој степен што се чека само одобрение од надзорните тела на VW Group. Ова може да се случи веќе во март тековната 2022 година во случај да не се појават некои непредвидени пречки, што би обезбедило враќање на Porsche во Ф1 мрежата како снабдувач на погонски единици.

Советникот на Red Bull, Хелмут Марко ( Helmut Marko) и неговиот австриски сонародник Фриц Ензингер (Fritz Enzinger), шеф на одделот за моторспорт на групацијата VW, се сметаат за главни фигури во формирањето на новото партнерство. Шефот на Porsche, Оливер Блум (Olivier Blume), кој беше присутен на состаноците, е оптимист за плановите на Формула 1 да се префрли на синтетички горива, додека шефот на спортскиот оддел на Porsche, Томас Лауденбах (Thomas Laudenbach), во ноември изјави дека се исполнети условите за потенцијален влез во Ф1.

Минатиот месец, Марко објави дека Honda ќе продолжи директно да ги снабдува погонските агрегати на Red Bull до крајот на 2025 година, со што ќе се погрижи Red Bull Powertrains или друг партнер да обезбеди отстапки од 2026 година, кога на сцената ќе се појави нов погон.

Се верува дека формирањето на специјалниот оддел за погонски единици на Red Bull во Милтон Кејнс го привлече Porsche бидејќи обезбедува флексибилност во тоа каде се одвива развојот, а дел од потенцијалната програма на Ф1 се одвива во Вајсах, Германија.

Формула 1 работеше напорно за да ги направи регулативите за погонската група од 2026 година привлечни за групацијата VW, фокусирајќи се на употребата на синтетички горива и отстранувањето на MGU-H, за што се договори кон крајот на минатата година.

Светскиот совет за мотоспорт на FIA потврди во декември дека MGU-H ќе биде укинат, но постоечкиот 1,6-литарски V6 мотор ќе биде задржан, во комбинација со зголемување на моќноста од електрични извори, со воведување на ограничувања на трошоците поврзани со погонските агрегати. .

Без оглед на преговорите на Porsche, брендот Audi соработува со потенцијално партнерство со McLaren, чии автомобили моментално се придвижуваат од мотори на Mercedes.

Од McLaren во ноември објави соопштение во кое негира дека е купен од Audi но исто така навеле дека разговарале со претставници на германската компанија, велејќи дека ќе биде посреќна, да почека, во јануари групацијата VW да одлучи за влез во Формула 1, пред да ги процени можните евентуални партнерства.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

По кинеската и полицијата во Берлин со право во грижа поради Tesla камерите

JAGUAR  – Преминува од 3- годишна на 5- годишна гаранција

Шефот на Tesla: Финализиран дизајнот на серискиот Cybertruck

Наскоро обновен DS Crossback

Отповик за 61,000 возила на BMW

И за Американците бензинот станува прескап – Њујорк укинува дел од данок на фосилно гориво

Марко Блажевски освои подиум на Twingo EUROCUP 2022 на реномираната патека  RED BULL RING

Twingo Cup викендов се вози во Австрија

Tesla ги запре нарачките од Европа и Кина за pick up моделот Cybertruck