Се чини дека модата за кабриолет со цврст, метален преклопен покрив поминува, па така. BMW веќе се врати на решението со традиционален мек покрив, додека сега на истото решение прибегна и италијанскиот Ferrari, што може да се види и на претставениот модел Roma Spider. ..
Последниот пропнат коњ со мек преклопен покрив и мотор во предниот дел на возилото беше кабриолет Ferrari 365 GTS/4, кој се произведувал во периодот од 1969 до 1973 година. Адути на Ferrari, кои им овозможуваат на патниците да почувствуваат присуство на ветер во косата. од сегашната понуда ce California (2008) и Portofinо (2017) што имаат покрив од цврст материјал.
Ова значи и дека Coupe изведбата Ferrari Portofino M се пензионира. Италијанската компанија потврди дека Ferrari Roma Spider со мек покрив всушност ќе го замени овa Coupe, кое претставува петнаесетгодишна еволуција на моделот California. Основното Coupe на Ferrari Roma останува во каталозите на егзотичната марка.
Новиот кабриолет со платнен покрив нуди речиси идентична акустична удобност во кабината како онаа што ја обезбедува (хипотетичката) верзија со тврд покрив или како претходникот на Webasto со тврд покрив.
Покривката на покривот може да биде црна или темноцрвена и е изработена од специјална ткаенина. Можно е да се отстрани при брзини помали од 60 km/h, додека целиот процес трае 13,5 секунди, а при превиткување, дебелината на „сендвичот“ е околу 220 милиметри.
Дадени се информации за волуменот на багажникот од 255 литри, но оваа бројка е точна само кога покривот е поставен.
Roma Spider нуди конфигурација на седење во таканаречената форма „2+“, односно исто како и основното купе. Така, иако вториот ред седишта е поставен, нема доволно простор, дури и за најмалите.
Сепак, Spider нуди потпирачи за глава и потпирачи за грб, наспроти тоа што Coupe изведбата ги нема. Зад нив се крие заштитен дел кој го потинува ветрот што се обидува да ве вознемири во кабината, па кога е активен (подигнат), турбуленциите се поблаги во патничкиот простор.
Што се однесува до предните седишта, може да се нарача таканаречената „воздушна марама“, што се користи за системот што го пумпа загреаниот воздух во пределот на вратот на патникот, правејќи го патувањето пријатно. Остатокот од внатрешноста е идентичен со купето.
Црни вметоци се монтираат на капакот на багажникот и се креваат за да формираат крило. Имаат три работни позиции, првата се користи за брзини кои надминуваат 100 km/h, но не и 300 km/h., кога се активира вториот режим, додека третиот режим е дизајниран за возење по автопат. Во својата најагресивна позиција, со 250 km/h, тоа крило генерира еквивалент на аеродинамичен вертикален притисок од 95 kg. Една од импликациите е влошувањето на аеродинамичките параметри за само 4%.
Во техничка смисла, Coupe и Spider верзијата се исти. Romа е придвижуван од V8 би-турбо мотор, со работна зафатнина од 3,9 литри со рамно коленесто вратило и моќност од 620 КС“ и максимален вртежен момент од 760 Nm.
Покрај тоа, верзијата со отворен покрив нуди и нова пумпа за масло, иако истата може дополнително да се наплаќа на верзии со „нормален“ покрив. Менувачот е осумстепен роботизиран со двојна спојка. Патем, моторот произведува највисоки 760 Nm само во седмата и осмата брзина, додека присилно се спушта во пониските степени на пренос.
Нето масата на возилото е 1.556 килограми наспроти 1.472 килограми на основното Coupe со име Roma. Но, најинтересното кај Spider со мек покрив е тоа што е 11 килограми потежок од Coupe – Cabriolet моделот по име Portofino M!
И покрај ова, постигнат е напредок во динамичките параметри, па за забрзувањето до „стотка“ се потребни 0,05 секунди помалку (3,4 секунди), додека за да се достигне 200 km/h потребни се 9,7 секунди, а не 9,8 секунди. Најголемата брзина е иста: „повеќе од 320 km/h“. Полесното Roma Coupe достигнува 200 km/h за 9,3 секунди.
Продажбата на супер автомобилот наречен Ferrari Roma Spider ќе започне во најжешката сезона во годината поточно летово.