Ford е подготвен да го оживее името Capri за својот втор електричен crossover модел на платформата MEB на VW, барем така може да се заклучи според написот објавен во The Sun…
По претставувањето на новиот Ford Explorer EV, се појави информација дека новиот електричен crossover модел на Ford (кој треба да биде откриен на почетокот на следната година) ќе го носи името на спортското cupe легендарниот Ford Capri кое се продаваше од 1968 до 1986 година. Во ексклузивното интервју со главниот европски дизајнер на компанијата Амко Линартс (Amkom Leenarts), британскиот Autocar истакна колку историските имиња ќе бидат важни за Ford додека се движи напред со својата електрична револуција. Меѓу другото, Линартс зборуваше за следната фаза во еволуцијата на компанијата.
Тој му се придружи на Ford пред 11 години и сега има задача да го води брендот во својата смела нова електрична иднина, почнувајќи од Explorer. Поважно, рече тој, прераспоредувањето на историските имиња од Ford не ја најавува појавата на носталгични стилски знаци: „Ретро дизајнот не нè движи напред. Секогаш е сосема ново толкување: тоа е она што го прави интересно“. Explorer EV, на пример, е сосема различен од неговиот многу поголем имењак на американскиот пазар, но, истакнува Линартс, тој е дизајниран со истиот фокус на активните купувачи и функционалноста.
„Не е изненадување што тоа е првиот автомобил во нашата авантуристичка палета на духови“, рече тој. Тој не даде никакви навестувања за тоа кои други имиња на Ford се за оживување, ниту пак посочи што се квалификува старото име за враќање, но ужива од „тензијата помеѓу нешто што има вредност на постаро име и новото толкување. Тоа е тема за која жестоко се дебатира во фокус групите на клиенти на Ford во изминатите неколку години, бидејќи компанијата повторно го користеше името Puma за crossover моделот, како и името Mustang за електричниот SUV модел од семејството.
На крајот, според Линартс, „на јавноста и се допаѓа да носиме стари имиња на нови територии“, бидејќи тие користат „уникатна перспектива што никој друг ја нема“. Иако имињата можеби се познати, дизајнот навистина нема да биде. Новата генерација на Capri ќе биде подигнато возило и ќе добие пар дополнителни врати во согласност со семејната намена на crossover моделот. Спецификациите без сомнение ќе бидат во голема мера идентични со Explorer EV, кој нуди до 340 КС и максимален опсег од околу 500 километри.
Тоа што Explorer не личи на Puma или Kuga, на пример, е доказ за посветеноста на Ford да го пренесе својот нов имиџ со американски вкус и служи како доказ за зголемената слобода што ја даваат архитектурите на ЕV на дизајнерите на автомобили. „Сакам да направам производ што е возбудлив. Сакам да направам производ што навистина го сакате. И за да го направи тоа, тој треба да има убава скулптура; мора да има неколку детали кои навистина се истакнуваат, но повторно се лесни за љубов“, вели Линартс на крајот на својата изјава даденз за британските медиуми.