По 14 години на врвот на листата на најпродавани автомобили во Европа, Volkswagen Golf го загуби својот трон од Peugeot 208 во минатата 2022 година…
Всушност, компактниот автомобил од Волфсбург не стигна ниту до подиумот, бидејќи прифатливата Dacia Sandero беше втора, додека кросоверот T-Roc на Volkswagen го зазеде третото место. Малиот Fiat/Abarth 500 се најде на четвртото место „блиску“ пред Golf, додека суб компактниот hatchback на Yaris на Toyota не заостанува многу. Со цел да се подобри продажбата, Volkswagen работи на освежена верзија на осмата генерација на Golf, која ќе се појави во продажба во 2024 година.
Во меѓувреме, се шпекулира дека германскиот гигант размислува за иднината и дека подготвува популарно име за неизбежната електрична иднина. Autocar пишува дека ID. Концептот Life претставен на саемот во Минхен во 2021 година е „мртов“, но дека новиот концепт ќе биде претставен во март.
Овој концепт ќе навести нов електричен автомобил кој ќе биде сериски модел за 2025 година, а исто така ќе стане првиот автомобил од групацијата Volkswagen што ќе ја користи платформата MEB-Plus развиена за погон на предните тркала. Се верува дека платформата ги поддржува двата електрични мотори потребни за моделите со погон на четири тркала.
Британскиот магазин концептот го нарекува модел ID.2, но упатените тврдат дека серискиот автомобил всушност ќе го носи името Golf. Во однос на димензиите, автомобилот ќе биде подолг од Polo, но пократок од конвенционалниот Golf со должина од околу 4.250 mm. Посебната платформа за електричниот автомобил ќе резултира со краток настрешница за да се максимизира меѓуоскиното растојание и да се овозможи внатрешниот простор што го нуди Golf.
Се очекува автомобилот да тежи меѓу 1.600 и 1.700 килограми, а ќе добие и верзија GTI. Изворот од компанијата Autocar откри дека е донесена одлука да се отфрли наставката GTX, која во моментов се користи за поспортските верзии на моделите ID.4 и ID.5. Исто така се очекува и моќниот хечбек ID.3 и комбето ID со високи перформанси ID. Buzz.
Најрано во мај би можеле да видиме нов електричен концепт кој го најавува електричниот GTI, а доколку тоа не се случи, тогаш премиерата е можна во септември. Иако VW Golf, базиран на платформата MQB и со конвенционални мотори, се произведува во Волфсбург, електричниот модел ќе го произведува SEAT во фабриката во Марторел во Шпанија.
Имено тоа е местото каде што ќе се произведува и Cupra Urban Rebel. Skoda ќе добие и своја верзија на мал електричен автомобил. Доколку информацијата е точна, тоа значи дека осмата генерација Golf мирно ќе коегзистира со својот електричен „братучед“ неколку години. Со оглед на доаѓањето на редизајниран модел базиран на платформата MQB во текот на 2024 година, тоа значи дека VW има намера да го продава најмалку до 2027 или 2028 година.
На крајот, компанијата ќе биде принудена да ги препушти верзии придвижувани на бензин и дизел во историјата, бидејќи Европската унија гласаше за забрана на продажба на нови возила со мотори со внатрешно согорување од 2035 година.