Признанија на списанието Autocar за Питер Шрејер и Kia EV6

Питер Шрејер и Kia EV6 ги добија највисоките награди на магазинот Autocar за 2022 година на церемонијата одржана на 10 мај на познатата британска патека Силверстоун…

Autocar го прогласи EV6 за „најдобар електричен автомобил“, а Питер Шрејер (Peter Schreyer) ја доби наградата за животно дело за неговиот придонес во автомобилскиот дизајн во текот на неговата кариера.

EV6, првиот посветен електричен автомобил на Kia, стана „најдобар електричен автомобил“

Наградите EV6 не и беа непознати на Kia од нејзиното лансирање кон крајот на 2021 година, а оваа година најстарата автомобилска ревија во светот го прогласи за „најдобар електричен автомобил“.

Уредникот на Autocar, Марк Тишо (Mark Tisshaw), коментира: „Со EV6, Kia ги остави своите ривали зад себе. Автомобилот е пред конкуренцијата со цел да создаде посебно чувство за секојдневните возила. Покрај тоа што е одличен електричен автомобил, EV6 е и созревање на Kia.

Во последните 30 години, корејскиот бренд постепено напредуваше и стана лидер во технологијата и пазарот. Фактот дека варијантата EV6 GT доаѓа следната година покажува дека крајната цел на Kia е уште поголема“.

Првиот посветен електричен автомобил на Kia EV6 се базира на новата Електрична глобална модуларна платформа (E-GMP). Неговиот практичен ентериер, супериорниот дизајн и високотехнолошките функции се надополнети со извонредни перформанси. EV6 обезбедува досег до 528 километри со едно полнење и, стандардно, нуди многу брзо полнење од 800 волти, што му овозможува да наполни 10 до 80 отсто од капацитетот на батеријата на полначи од 350 kW за само 18 минути.

EV6 е едно од 14-те електрични возила што Kia има намера да ги лансира глобално до 2027 година, како дел од својата мисија да стане снабдувач на решенија за одржлива мобилност.

Долгогодишниот дизајнер на Kia Peter Schreyer е добитник на наградата за животно дело Autocar

Питер Шрајер е добитник на наградата за животно дело Autocar за неговата неверојатна повеќедецениска кариера.

Баварецот Шрејер, кој сега е извршен консултант за дизајн и амбасадор на брендот во Hyundai Motor Group, го води дизајнерскиот тим на Kia повеќе од една деценија.

Неговата посветеност и знаење го променија успехот на Kia ширум светот во последните години.

Марк Тишо коментира: „Малку луѓе имаат решеност и способност да го променат начинот на кој огромен автомобилски конгломерат работи на подобро. Токму тоа го направи Питер Шрајер во 2006 година кога стана главен дизајнер на Kia. Да се ​​каже дека Шрајер успеал во својата мисија е премногу потценувачки: глобалната продажба на Kia се зголеми од 1,6 милиони на 3 милиони од 2009 до 2016 година, а голем дел од тој пораст може да се припише на растечката дизајнерска привлечност на моделите од ерата на Шрајер. Неговото портфолио го претставува златниот стандард за успех во автомобилскиот дизајн и навистина ја заслужува наградата за животно дело Autocar 2022 година.

Питер Шрајер коментираше за својата награда: „Да се ​​биде добитник на оваа награда за животно дело е голема чест за мене. најталентираните тимови за развој на возила, кои беа успешни со клиенти ширум светот.

»2006 година. Добив можност да ѝ се придружам на Kia и сета слобода да ја дизајнирам нејзината дизајнерска насока. Тоа беше навистина значаен момент во мојата кариера. Благодарение на визионерското водство на групата и довербата што ми ја дадоа, ја водевме трансформацијата на Hyundai Motor Group и создадовме наследство врз кое компанијата може да ја гради иднината. Оттогаш сум вклучен во голем број успешни програми за Hyundai, Kia и Genesis и со нетрпение ја очекувам идната работа во групата “, додаде тој.

Шрејер, кој е роден во 1953 година во Бад Рајхенхал (Германија), имаше одлична кариера како дизајнер на автомобили. Своето професионално образование го стекна на Универзитетот за применети науки во Минхен и на реномираниот Кралски колеџ за уметност во Лондон, каде што беше награден со почесен докторат во 2007 година.

Во 2006 година, Шрејер стана главен дизајнер во Kia. За време на неговиот мандат, тој се истакна во креирањето на нов дизајн правец, вклучувајќи го и воведувањето на препознатливата маска „тигарски нос“. Нејзините главни дизајнерски моменти во Kia ги вклучуваат моделите Sportage, Optima, Stinger и Telluride од 3-та и 4-та генерација, како и поиновативните и признати концептни возила, како на пр. Kia Kee од 2007 година и Kia Pop од 2010 година.

Уникатниот дизајнерски пристап на Питер Шрејер, кој стана претседател и главен директор за дизајн на групацијата во 2013 година, ги трансформира Kiа и Hyundai во многу посакувани и препознатливи брендови.

Во февруари 2022 година, Шрејер беше избран за извршен советник за дизајн и амбасадор на Hyundai Motor Group.

Пред да се приклучат на Kiji, бил одговорни за дизајнирање во Audi и Volkswagen и тоа на пионерски модели како што се Audi A2, Audi TT, Volkswagen New Beetle и Volkswagen Golf IV.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Audi вложува уште 300 милиони евра во својата фабрика во Унгарија

Hyundai и KiA во проблеми поради дизелот

До 2030 година во ЕУ ќе има над 60 милиони електрични автомобили

Половина од постојките за полнење на EV во Европа се лоцирани во две земји

Stellantis го запира производството во погоните во Рен поради недостаток на чипови

Tesla ги поскапи автомобилите во САД поради инфлација

Во Шпанија ќе се произведуваат новите генерации на електрични модели на Ford

VW е нова жртва на недостаток на полу проводници во светот на автомобилите

Гига фабриките на Tesla во Тексас и Берлин просто „горат“ милијарди долари !