Производителите ќе гарантираат за капацитет  и состојбата на батеријата на EV

Досега, возачите не можеа да дојдат до доверливи информации за тоа колку батериите на електричните возила ќе го задржат капацитетот во периодот на работа, што ја доведува во прашање одржливоста на нивната инвестиција…

Тоа би можело да се промени благодарение на предлогот за нов правен инструмент за да се обезбеди минимална издржливост на батериите инсталирани во електричните и приклучените хибридни автомобили, одобрен од Светскиот форум за хармонизација на регулативите за возилата (WP.29), чиј домаќин е Економскиот Комисија на ОН за Европа (UNECE).

Оваа одлука е поддржана од Канада, Кина, Јапонија, Република Кореја, Обединетото Кралство Велика Британија и Северна Ирска, Соединетите Американски Држави и Европската Унија, а целта е да се регулира деградацијата на батериите, пренесуваat специјализираните медиуми.

Новите одредби, развиени како Глобална техничка регулатива (GTR) на ОН, ќе бараат од производителите да потврдат дека батериите инсталирани во нивните електрични возила (EVs) ќе изгубат помалку од 20% од нивниот почетен капацитет во текот на 5 години или 100.000 km и помалку од 30 % над 8 години или 160.000 km.

Со тоа би се спречила употребата на батерии со низок квалитет, со што би се погрижиле да се вградуваат само постојани батерии во електричните возила. Ова е клучно за зголемување на довербата на потрошувачите и за подобрување на еколошките перформанси на електричните возила. Подолгиот век на траење на секоја батерија ќе помогне да се намали потребата од суровини потребни за нивно производство и да се намали отпадот од искористените батерии.

Согласно предложената регулатива, точни информации за состојбата и преостанатиот капацитет на акумулаторот ќе му бидат достапни на сопственикот на возилото бесплатно.

Ова ќе обезбеди вредни информации за клиентите на пазарот на користени електрични возила.

Секое возило ќе треба да го пријави статусот на батеријата до релевантните национални или регионални власти, преку безжичен пренос на податоци или на друг начин што ќе се утврди во зависност од локалните услови.

Договорениот предлог ќе биде ставен на гласање на WP.29 во март 2022 година.

Земјите кои гласаат за новиот правен текст ќе треба да го транспонираат во нивното национално/регионално законодавство со одредена временска рамка за стапување во сила на новиот закон. кој би можел да стапи во сила веќе во 2023 година.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Постојан развој: Зголемен опсег за Opel Corsa -e и Mokka-e

Доделени првите енергетски ознаки за електричните автомобили

DS3 Crossback E-Tense ја зголеми автономијата со едно полнење на батериите

Револуционерно автомобилско седиште за деца!

Стратегијата 2.0-IONITY го забрзува ширењето на мрежата брзи полначи за EV

Renault иTheArsenale го претставуваат AIR4 –Таму каде одиме не ни требаат патишта

Новиот Peugeot e-208 и Peugeot e-2008

Електричните автомобили зиме трошат 25% повеќе струја

Ford и GM здружуваат силите со производители на чипови