R5 TURBO 3E, Роден за дрифт

  • Спектакуларен електричен концепт автомобил подготвен за дрифт, кој, на прославата на 50-годишнината од моделот Renault 5, им оддава почит на легендарните спортски верзии на тој модел: Renault 5 Turbo и Turbo 2.

  • Ова екстравагантно повторно издание е на самиот врв во својата класа. Тој е фокусиран на забавата и светот на видео игрите и соочување со дигиталниот свет преку NFT.

  • Моделот R5 TURBO 3E се приклучува на Renault 5 Prototype како пример за електричната ренесанса на еден од легендарните претставници на марката. Renault го електрифицира своето минато со цел подобро да се подготви за целосно електричната иднина што Европа сака да ја постигне до 2030 година.

  • Концептниот автомобил R5 TURBO 3E за прв пат ќе биде претставен на светот како дел од натпреварот Chantilly Arts & Elegance 2022, кој ќе се одржи на 25 септември, а потоа ќе биде изложен на саемот за автомобили во Париз, кој ги отвора своите порти за посетителите на 17 октомври.

Renault вети „возбудлива година полна со изненадувања“ бидејќи ја започнува прославата на 50-годишнината на Renault 5, една од неговите најголеми легенди, во јануари 2022 година. По учеството на релито Монте-Карло Historique, изложбата на автомобили Rétromobile, настанот Le Mans Classic и други забавни настани, а по претставувањето на електричниот концепт автомобил Renault 5 Diamant, марката ќе го претстави на светот моделот R5 TURBO 3E на натпреварот Chantilly Arts & Elegance 2022, кој ќе се одржи на 25 септември.

Овој целосно електричен концепт автомобил е дел од прославата на 50-годишнината на моделот Renault 5, доказ дека марката воопшто не заостанува зад трендовите и начин да се оддаде почит на своите познати спортски верзии: Renault 5 Turbo и Turbo. 2. Секако, затоа и го доби името R5 TURBO 3E („3“ затоа што го следи Turbo 2, а „E“ за електричен).

„Renault 5 TURBO 3E е комбинација на технолошки напреден дизајн и екстраваганција и е полн со детали од светот на автомобилизмот и видео игрите. Сето ова го прави овој концептен автомобил модерен и технолошки напреден и го става на граница помеѓу реалниот и виртуелниот свет. Овој електричен дрифт автомобил покажува дека електричните автомобили навистина можат да бидат забавни и да понудат неверојатни перформанси!“ истакнува Жил Видал (Gilles Vidal), потпретседател на одделот за дизајн на брендот Renault.

Моделот R5 TURBO 3E е уште еден пример, заедно со моделот Renault 5 Prototype, за електричната ренесанса на еден од легендарните претставници на марката. Renault го електрифицира своето минато со цел подобро да се подготви за целосно електричната иднина што Европа сака да ја постигне до 2030 година.

Ова екстравагантно повторно издание е на самиот врв во класата во однос на перформансите. Сигурно ќе буди воздишки на натпреварот на елеганција во Шантили (Chantilly) и совршено ќе се вклопи во ликот на тој настан, комбинација на „автомобили на иднината и модата“.

За време на презентацијата на автомобилот, водителката и возачот што ќе го придружува ќе бидат облечени во досега невидени костуми од La Fameuse, моден дизајнер познат по трансформирањето на постоечките парчиња во уникатна спортска, но елегантна облека. Овие костуми ќе бидат во старата боја на Renault и ќе ги носат неговите стари значки, логоа и ознаки на маици кои биле оставени во минатото и сега ќе бидат споени со најновите стилови. Дизајнирани се како две спротивни, но компатибилни страни: бела за жената и црна за мажот, со контрастна боја на рабовите на ракавите и нозете, со детали во форма на Х на нозете на женскиот костум и детали во облик на дијамант на нозете на машкиот костум. Ткаенината е обложена во согласност со светот на спортот, а има и испечатен монограм на брендот Renault.

Автомобил со неверојатни перформанси направен за дрифт

R5 TURBO 3E е дизајниран за перформанси и трки, вистински двигател, целосно електричен и погон на задните тркала. Како и неговиот легендарен претходник, има само две седишта. Сепак, во задниот дел на новиот модел се наоѓа погонската спрега – два електромотори, секој задолжен за возење на едно тркало, а батериите се наоѓаат на подот во средината на автомобилот.

R5 TURBO 3E е изграден на тубуларна шасија, а безбедноста е обезбедена со рамен под и заштита од превртување хомологирана во согласност со прописите на FIA. Вкупната моќност на моторот е 280 kW (380 КС), а моментално достапниот вртежен момент е 700 Nm.

R5 Turbo 2 од новата генерација може да лета од место до 100 метри за само 3,5 секунди (3,9 секунди во Drift режимот на возење) и има максимална брзина од 200 km/h. Батеријата од 42 kWh има доволен капацитет за неколку круга или интензивна теретана. Во овие ситуации, аголот на управување е повеќе од 50 за полесно избегнување на пречките.

За полесно снимање на перформансите, R5 TURBO 3E е опремен со дузина држачи за фотоапарати внатре и надвор од автомобилот, како што се отворите за светло и куќиштата на надворешните ретровизори, што ви овозможуваат да снимате совршени снимки од вештините за дрифт.

Екстраваганција, забава и легендарни детали

„Концепт автомобил кој е вистинско уметничко дело, инспириран од видео игрите, со надворешни линии и внатрешен дизајн кој потсетува на Renault 5 и Renault 5 Turbo. Ова беа упатствата дадени на тимот овие кои работеа со Sandeep Bhambra, главниот дизајнер на концептни автомобили на Renault, за дизајнирање на R5 TURBO 3E.

Резултатот е спектакуларен! Капакот на моторот, вратите и кабината имаат ист облик како и кај претходните модели, но овој пат каросеријата е изработена од карбонски влакна. Со други зборови, R5 TURBO 3E е несомнено дел од една династија – и горд на тоа. Редизајнирани се и легендарните турбо 2 доводи за воздух на задниот браник. Широк е 2,02 метри (25 cm повеќе од неговиот претходник), долг е 4 метри и висок 1,32 метри. Неговиот најимпресивен дел е задниот спојлер кој го држи автомобилот залепен за патот дури и при најлудото возење.

Големите доводи на предниот браник на R5 TURBO 3E го ладат моторот и го зголемуваат аеродинамичниот потисок.

Трите вертикални елементи автоматски потсетуваат на браникот на моделот Renault 5 Turbo 2. Квадратните светла за магла наликуваат на оние од старите модели, но сега ги има четири и се состојат од 16 LED диоди.

Има и розови, сини и жолти LED ленти на предните и задните краеви кои трепкаат кога автомобилот се движи и потсетуваат на видео игрите од 1980-тите и 1990-тите.

Ретро видео игрите беа и инспирација за налепниците со камуфлажен модел што ја красат каросеријата. Има и розови прозорци изработени од плексиглас, а на задниот лев прозорец како симпатичен додаток има налепница „La vie en rose“.

Дизајнерските детали на R5 TURBO 3E кои потсетуваат на минатото не сакаат да поттикнат носталгија. Напротив, нивниот современ и разигран дизајн го прави автомобилот несомнено модерен.

На пример, во доводот за воздух на хаубата, уште еден детал што му оддава почит на Renault 5 Turbo 2, има отвор за полнење на батеријата. Транспарентните делови од каросеријата, особено оние над задните светла, овозможуваат поглед на електричниот механизам на овој концепт автомобил.

Светот на Поп-културата и видеоигрите

Концептниот автомобил R5 TURBO 3E е современа и забавна комбинација на препознатливи елементи од светот на автомобилизмот, видео игрите и, се разбира, од легендарните модели Renault 5 и Renault 5 Turbo 2 и времето кога тие владееле на патиштата.

Седиштата во форма на школка изработени од јаглеродни влакна, безбедносни појаси и волан се резултат на соработката со Sabelt (1)*. Впечатливата исправена рачка на рачната сопирачка, белег на секој дрифт автомобил, се наоѓа во центарот на централната конзола и е обоена во весел жолта боја.

Истата жолта боја се користи во комбинација со розова за да се додаде малку живост на сивата и црната „тартанска“ ткаенина на седиштата и контролната табла, оддавајќи почит и на осумдесеттите.

Тартанот го остава визуелниот ефект на логото на Renault. На воланот има и лого кое овој пат свети. Сите овие шарени додатоци се во контраст со подот од црна плута и Алкантара што се користат за таблата со инструменти и облогите на вратите.

Модерен редизајн на една од најпрепознатливите карактеристики на Renault 5. Turbo 2, десетте аналогни бројачи пред возачот, се заменети со десет дигитални дисплеи на таблата со инструменти на новиот модел R5 TURBO 3E. Тие функционираат како widgeti -графички контроли, изгледаат како Pixel Art(2)* и Glitch Art (3)* и изгледаат како да скокнале од светот на ретро игри.

На пример, за да го стартувате автомобилот, треба да го притиснете копчето „Free play“ на централната конзола.

Слично на тоа, различните режими се преименувани како „Turbo“ (за лебдење), „Track Invader“ (за играње), „Donut“ (за наноси од 360°) итн.

Последниот детал кој покажува дека R5 TURBO 3E не се сфаќа премногу сериозно е плишаното мече Drifty. Таму е да се опушти и да ги утеши патниците шокирани од моќните перформанси на овој концепт автомобил.

Вистински (Реален) лик во виртуелниот свет

Концептниот автомобил R5 TURBO 3E не е само целосно вистински автомобил, туку и симбол на своето време. Неговиот дигитален трик ќе заживее во универзумот на виртуелни игри во системот Web3, децентрализиран Интернет во кој интернет платформите користат модел базиран на блокчејн (blockchain) технологија. Ќе биде достапна и колекција на NFT (не заменливи токени – Non Fungible Tokens) базирани на автомобили, а на имателите на овие дигитални токени ќе им бидат достапни ексклузивни понуди и награди.

Откако се натпреваруваше во елеганција во Шантили, R5 TURBO 3E ќе биде изложен на штамдот на Renault на Саемот за автомобили во Париз 2022 година (17-23 октомври). Повеќе детали за симболиката на овој концепт автомобил ќе бидат дадени на настанот.

Спецификации R5 TURBO 3E TECH

Должина: 4.006 m со заден спојлер

Ширина: 2,02 m

Висина: 1,32 m

Меѓуоскино растојание: 2,54 m

Преден настрешница: 625 mm

Заден настрешница: 740 mm

Шасија: тубуларна (+ рамен под + заштита од превртување хомологирана во согласност со прописите на FIА)

Маса: 980 kg (+ 520 kg батерија)

Предни гуми: 225 x 35 R19

Задни гуми: 325 x 25 R20

Погон: електричен

Моќност: 280 kW (еквивалентно на 380 КС)

Вртежен момент: 700 Nm

Капацитет на батеријата: 42 kWh Li-ion

Полнење до полн капацитет: 2 часа со полнач од 380 V/32 А

Максимална брзина: 200 km/h

од 0 до 100 km/h 3,5 s (3,9 s во Drift режим)

Водечки европски производител во три различни области: трки (безбедносни појаси, седишта, облека против пламен), OEM (патни спортски седишта за автомобили) и специјални апликации (ремени, ремени, заштита). (1)*

Дигитална композиција на слика со ниска резолуција и во ограничена палета на бои.(2)*

Употреба на аналогни или дигитални „багови“ ( на пример за имена на дигитален код или податок, или пак за физичка манипулација на електронски уреди)  ци естетски цели (3)*

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Кинезите за 2023 ветуваат електричен автомобил со досег од 1000 км

Suzuki и Toyota заеднички прават електричен SUV

Електричен Chery QQ Wujie Pro

Дополнителна опрема направена по мерка за Opel Astra и Astra Sports Tourer

Lincoln Model L100 Concept

XPeng од Кина овозможува полнење на EV батериите двојно побрзо одошто Tesla

Moskvich ќе развие сопствена платформа за електрични возила

Dacia сврте нов лист

Електричните хипер автомобили ќе забрзуваат до „стотка“ за помалку од секунда