Radical ја претставува линијата на модели SR10 со модификации XXR со напредна аеродинамика и ревидирано подесување…
Најзначајната промена во споредба со неговиот претходник е додавањето на централна перка одзади, со дизајн инспириран од тркачките автомобили LMP. Предниот дел е исто така дотеран, со подобрено ракување и подобрена ефикасност на ладењето.
Сплитерот и дифузорот се опционално достапни во јаглеродни влакна за дополнително намалување на тежината, заедно со опционална контролна табла од карбонски влакна. Има и лесни 15-инчни предни и 16-инчни задни алуминиумски тркала.
Како опција е наведена и безбедносна структура со Halo која ги штити главите на возачот и совозачот во случај на несреќа. За возење беше избран 2,3-литарски мотор на Ford, но подесен од Radical Performance, со турбополнач Garrett и тркачки издувен систем.
Има 317 kW/431 КС и вртежен момент од 515 Nm, кој се пренесува на задната оска преку шест-брзински секвенцијален менувач на Hewland и диференцијал со ограничено лизгање.
Треба да се напомене дека автомобилот тежи само 725 килограми. „Спортистот“ со ознака SR10 XXR забрзува од 0 до 96 km/h за само 2,4 секунди. За запирање се грижи системот за сопирање со дискови од 315 mm во дијаметар.
Инаку, Radical SR10 XXR е веќе достапен за нарачка, а производството треба да започне оваа пролет.