Renault обвинет дека лажирал податоци за емисија на штетни гасови

Renault во Франција по четиригодишна истрага и официјално е обвинет за употреба на „лажен софтвер“ чија цел е намалување на емисијата на штетни гасови за време на официјалните мерења…

Се истакнува дека ова е значителна разлика во емисиите на азотни оксиди помеѓу реалните и номиналните вредности добиени од тестот за издувни гасови.

Renault ги отфрла овие обвинувања, објаснувајќи дека тие никогаш не користеле никаков софтвер што би овозможил „мамење на тестови“.

„Ние секогаш ги почитувавме домашните и европските регулативи. „Сите возила на Renault се одобрени во согласност со важечките правила“, се вели во соопштението на францускиот производител. Жил ле Борн, технички директор на Renault, наведува дека наодите на две независни компании утврдиле дека оваа марка не користи „лажен софтвер“, но тој исто така покажува со прст кон циклусот NEDC, за кој вели дека не претставуваат вистински услови за возење.

Доколку се докаже дека Renault е навистина виновен, може да се очекуваат големи финансиски казни за оваа компанија, но сето тоа би било далеку помалку отколку што е случајот со Volkswagen, кој го чинеше дизелгејт. Германскиот гигант досега платил повеќе од 32 милијарди евра разни казни и отштета, а тоа сè уште не е конечна бројка.

Renault во моментов е во голем и обемен процес на реорганизација и трансформација.

Тие се движат кон електрична мобилност, предводена од нов директор.

Она што е добро кај францускиот бренд е што скоро целото сегашно раководство не беше во компанијата кога се случија дејствијата за кои е обвинет Renault.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Opel и останатите марки од групата Stellantis нема да учествуваат на салонот во Минхен

И Стокхолм без бензински и дизел возила

Хакери украле податоци од три милиони купувачи на Volkswagen

Кога е време да ги оставите клучевите и како да возите безбедно на повозрасни години

Volkswagen постигна спогоди со своите екс шефови од 288 милиони евра – „и големите риби ќе платат„

Франција ги обвини VW и Peugeot за мамење со емисијата на штетни гасови

Hyundai се откажува од V8 мотори

Ferrari има нов „шеф“

Фајненшл тајмс“ го прогласи БАТ за европски лидер во заштитата на климата