На саемот IAA Mobility 2023 во Минхен, Renault ја изложува новата, петта генерација на Scenic, Scenic E-Tech.
Ова практично значи дека еден од пионерите на компактните мини комбиња сега е трансформиран во целосно електричен кросовер, задржувајќи го својот семеен карактер, со фокус на одржливост и безбедност.
Овој производствен модел изгледа слично на концептот Vision Scenic прикажан минатата година, се разбира со намалени карактеристики. Француската компанија се надева дека овој кросовер Scenic ќе биде попривлечен за клиентите.
Во секој случај, Scenic E-Tech има агресивно лице, футуристички алуминиумски тркала од 20 инчи, надворешни акценти во алуминиумски стил и темно задни светла во форма на Y.
Во однос на димензиите, Scenic E-Tech е долг 4470 mm, широк 1864 mm и висок 1571 mm, со меѓуоскино растојание од 2785 mm.
Практичноста беше во фокусот на палетата Scenic и новата генерација не е исклучок, која нуди 38,7 литри простор за складирање во кабината. Врвот е потпирачот за раце за задните патници, кој вклучува држачи за чаши, преграда за складирање, две USB-C порти, преклопни потпирачи и безжично полнење. Багажникот од 545 литри е за 27 литри помал од претходната генерација на Scenic, но може да порасне до 1.670 литри кога се склопуваат задните седишта.
Рено тврди дека просторот за колената и главата се еквивалентни на „најдобрите семејни автомобили во сегментот C“.
Renault истакнува дека до 24% од материјалите што се користат во Scenic E-Tech се рециклираат, додека 90% од неговата маса може да се рециклира (вклучувајќи ја и батеријата). Во овој контекст, кабината е без кожа, користејќи материјали од биолошки извори и еколошки материјали.
Контролната табла е пренесена од Megane E-Tech, вклучувајќи 12,3-инчен дигитален табла со инструменти и 12-инчен екран на допир со OpenR Link инфозабава базирана на Android. Опремата вклучува до 30 ADAS, додека четири режими на Multi-Sense (Comfort, Sport, Eco и Perso) исто така влијаат на внатрешното осветлување.
Тука е и новиот панорамски стаклен покрив Solarbay со технологија AmplySky. Стаклото може да премине од целосно транспарентно во непроѕирно, поделено на два сегменти за патниците напред и назад. Според Renault, изоставувањето на механичката ролетна има придобивки за заштеда на тежина и додава 30 mm дополнителен простор за главата.
Renault Scenic E-Tech ја има архитектурата CMF-EV, како и Megane E-Tech и Nissan Ariya. При лансирањето, моделот ќе биде достапен во неколку верзии. Почетниот Scenic E-Tech добива електричен мотор со 125 kW/170 КС и 280 Nm вртежен момент, како и батерија од 60 kWh што овозможува опсег на WLTP од 418 km. Врвната варијанта ќе добие помоќен електромотор со 160 kW/218 КС и 300 Nm вртежен момент, заедно со поголема батерија од 87 kWh за автономија од 610 km.
Палетата Scenic E-Tech ќе вклучува три нивоа на опременост; првичното Techno, спортскиот и премиум Espirit Alpine и врвната варијанта Iconic. ЕВ исто така добива уникатни звуци (предупредување за пешаци и звучна низа за добредојде) создадени во соработка со композиторот на електронска музика Жан-Мишел Жар.
Во палетата има шест бои: Flame Red, Midnight Blue, Diamond Black, Shadow Grey Glossy, mat Shadow Grey ( за пакетот Esprit Alpine) и Pearl White . Во зависност од пакетот, покривот и столбовите можат да бидат во контрастна Diamond Black или Shadow Grey боја.
Лансирањето на пазарот на Renault Scenic E-Tech во Европа е планирано за почетокот на 2024 година. Цените ќе бидат објавени подоцна, додека производството ќе се одвива во фабриката Douai во Франција, која е дел од фабриката на Renault Group ElectriCity.