Ротацискиот мотор на Mazda се враќа со висок стил

Вљубениците во ротацискиот мотор на Mazda со нетрпение ја очекуваат потврдата дека истиот се враќа на автомобилската сцена

Поради се построгите еколошки норми и трендот на зголемување на економичноста, се чинеше, дека овој агрегат засекогаш ќе замине во историјата.

Меѓутоа, Mazda веќе извесно време развива технологија во голема улога ќе има токму тотацискиот мотор.

Иако првично био планирано да овозможи поголема автономија на хибридните возила, новиот технолошки развој му донесува значително поширока улога.

Ичиро Хиросе директорот на Mazdа на тековниот салон за автомобили во Женева, при промоцијата на новиот crossover  CX-30, потврди дека хибридниот ротациски агрегат е развиен до ниво да може да се продава на било кој пазар ширум светот, па дури и на тие каде еколошките норми се најстроги.

Хиросе ја спореди оваа технологија со таа на Toyotа Prius, чиј универзален  хибриден погон нe само што произведува струја, туку и директно ги задвижува тркалата кога е потребно.

Оваа технологија наречена XEV би можела да се најде во продукциските модели во Австралија и во Јапонија и тоа веќе во наредните неколку години.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патниците во автомобили од пониска класа во сообраќајки гинат двојно повеќе од тие во повисока!

Renault и официјално доби државен заем, но останатите кармејкери од Франција не реагираат!

Honda глобално повлекува над еден милион возила!

Неизвесна судбината на Mitsubishi  на европскиот пазар

VW инвестира две милијарди евра во EV

Салонот за автомобили во Женева можеби засекогаш замина во историјата!

Германија – Преполни плацови со нови возила купувачите претпазливи

На глобално ниво Renault отпушта 15.000 работници!

Пазарот во Германија полека заздравува