Scout новата поделба на Volkswagen ќе ја предводи Американец

Пред неколку години анализиравме зошто поранешниот автомобилски гигант DaimlerChrysler не успеа во својата идеја успешно да спои две компании, а како една од причините за неуспехот напоменавме дека нејзината американска дивизија ја предводел популарниот „мустаклија“ Дитер Цече (Diter Zece), кој никогаш претходно не работел „преку барата“ и едноставно немал искуство што сакале американските клиенти.

Имено, Цече се обиде да го направи Chrysler премиум бренд со возила на платформите на Mercedes и не успеа. Тоа нè доведува до денешната приказна за новата поделба на пазарот на Volkswagen во САД, Scout. Германскиот производител на возила стана сопственик на овој некогаш легендарен американски SUV со купување на производителот на камиони International, кој некогаш имаше автомобилско одделение што го произведуваше Scout.

Тaa дивизија треба да започне со работа до 2026 година по инвестиција од 100 милиони американски долари и ќе го комбинира ретро дизајнот на неговиот претходник со модерната технологија за електрични возила. Volkswagen отворено признава дека разговарал со сопствениците на Scouts претставени пред пет или шест децении за да дознаат што очекуваат од новиот модел, но не ја игнорирал ниту историјата. И тоа не сопствената историја, туку онаа на гореспоменатите DaimlerChrysler и како да не се повторат нивните грешки.

Беше донесена одлука дека ако Scout сака да привлече американски клиенти, тогаш оваа поделба треба да ја води некој што го познава традиционалниот Американец. А изборот падна на човек по име Скот Кијо ((Scott Keogh)), кој шеснаесет години работи во Volkswagen, а претходно бил вработен во Mercedes. Тој најпрвин престојуваше во Audi, а во последните четири години беше претседател на целиот американски оддел на германската компанија.

Не се сомневаме дека на Kијo му претстои многу тешка работа. Од Volkswagen претходно ни изјавија дека Scout ќе работи одвоено од другите дивизии, и нема да има многу заедничко со германските автомобили. Се очекуваат теренци во конфигурации со две и четири врати, а не се исклучува можноста за лансирање на pick-up. Инаку, последен пат Volkswagen понудил pick-up „преку барата“ во далечната 1980 година, кога Rabbit Pickup излета од производните линии или како што беше попознат во остатокот од светот под името Caddy.

Токму Scout треба да го зголеми уделот на компанијата на американскиот пазар на задоволителни 10%, што во моментов изнесува само 4% од комбинираната продажба на Volkswagen и Audi.

На Kиј му претстои тешка работа, а времето ќе покаже дали оваа американско-германска авантура ќе биде поуспешна од онаа на која бевме сведоци пред дваесет и неколку години.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Германија ги намалува субвенциите за купување EV

Новиот Audi RS3 co електричен мотор

Почна производството на Mercedes-AMG One

Новиот Porsche 911 GT3 RS на пазарот пристига 2023

Next.e.GO Mobile SE ќе произведува електрични автомобили во Македонија

Во Германија нови давачки за дизел и бензински автомобили а олеснувања за EV

Подновен беџот и имиџот на луксузниот автомобилски бренд

Илон Маск одличен дипломат -Tesla во Кина со „повластена“ позиција

Неофицијалните рендери открија многу можен изглед на претстојната BMW Серија 5.