Seat оди во премиум лига, а Škoda треба да биде буџетски бренд!?

Групата Volkswagen има намера дополнително, помеѓу себе, да ги дистанцира брендовите Škoda и Seat…

Целта на автомобилскиот гигант од Германија е од Seat да направи полуксузен бренд, додека пак, производителот од Чешка – Škoda, ќе остане ривал на моделите од компаниите Hyundai, Kia и Dacia.

Со еден збор Volkswagen ќе по позиционира SEAT повисоко на пазарот, а Škoda ќе ја спуши пониско!

Всушност Чесите би требало да бидат маркасо пристапни, ценовно, модели , но малку е тешко да се поверува во тоа бидејќи кармејкерот од Мала Болеслав веќе нуди автомобили со квалитет на Volkswagen!

Тоа значи дека моделите на компанијата Seat би можеле да станат уште поскапи и подобро опремени, па дури и повеќе од моделите на компанијата сопственик Volkswagen.

Како што е наведено во информацијата на тој начин моделите на Seat би станале директни конкуренти на моделите на  Alfa Romeo, бренс што е во сопственост на Групацијата  FCA (Fiat Chrysler Automobiles).

Нешто слично посакувал и поранешниот шеф на компанијата Volkswagen, Фердинад Пих (Ferdinand Pijeh).

„ Сакаме да ги појасниме идентитетите на нашите брендови во иднина“, изјавил, помеѓу другото Мајкл Јост еден од челниците во компанијата Volkswagen, во појаснувањето на информацијава.

„ Така Seat би можел да произведува автомобили што будат посилни емоции, што ќе бидат предводени од моделите што ќе ја носат ознаката на шпанскиот под бренд –  Cupra.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Lexus IS ситно брои до глобалната премиера на новата гeнерација

10-те најпопуларни автомобили во Германија

Porsche Behind the scenes: Ново доживување за сопствениците на возил од  брендов

Првиот човек на Tesla ја доби првата исплата од oколу 800 милиони долари

Електричен Hercules Alpha

BMW M2 (2021): нов ултра-спортски дериват на баварскиот компактен тркач

Murray T.50 со премиера во Август

Видео: Ken Block дрифтува во монструмот со шест тркала на Ford

Nissan се враќа на голема врата со дузина нови модели!