Сон на возачите Вечен зел бран

Возачите чии автомобили се поврзани со семафори можат да добијат препорака за тоа колку брзо се вози, со цел да се најде семафорот зелено…

Тоа е само една од работите за кои се разговара на Саемот во Хамбург. До крајот на неделата (15 октомври), Хамбург е место за собирање на десет илјади експерти од повеќе од сто земји. Тука се одржува Светскиот конгрес за интелигентни транспортни системи.

Во саемските сали и реновираниот Конгресен центар, тоа е првиот голем деловен настан по принудната пауза поради пандемијата. Интелигентните транспортни системи (ИТС) звучат како непријатна фраза измислена така што обичниот свет не го памети, но зад него стојат возбудливи идеи кои би можеле радикално да го променат сообраќајот и секојдневниот живот на секој човек.

Да речеме ефикасен јавен превоз базиран на дигитализација, автомобили што возат без возачи, различни и подобри мрежи на пешачки и велосипедски патеки, софтвер што управува со транспортот на стока во пристаништето во Хамбург и сето тоа на таков начин што ќе ја спаси животната средина.

Нешто помеѓу такси и автобус

Подготовките за саемот во Хамбург траеја цели пет години, за време на кои беа спроведени пилот -проекти во споменатите области. Така, во пристанишната метропола на северот на Германија, може да се види системот на електрични такси-комбиња МоYa, развиен од Volkswagen.

Потенцијалниот патник има апликација, влегува од каде што оди, комбе (во кое другите гости веќе се на слична рута) го купува на одредено место одредено со алгоритам, а исто така го остава некаде попат на неговата рута. Значи, претставува нешто помеѓу такси и јавен превоз, а тоа се однесува и на тоа колку чини возењето.

Потоа HEAT, мал електричен автобус на кој не му треба возач. Беше тестирано како шатл -превоз во пристаништето Хамбург, но се уште не започна со работа. Има и Hyperloop, транспорт во капсули што се движат низ вакуумски цевки со огромна брзина.

„Ниту еден град во Германија не инвестира толку во железничка мрежа со голема брзина како ние“, истакнал помеѓу другото Петер Ценчер, градоначалник на Хамбург. Тој вели дека тоа е најефикасното превозно средство во метропола како Хамбург.

Иднината на мобилноста во големите градови затоа ќе биде претставена на Светскиот конгрес за ИТС. Исто така е важно да се намали емисијата на штетни гасови што го предизвикува ефектот на стаклена градина..

Никогаш повеќе црвено

Ова веќе се случува во некои градови преку вмрежување семафори и совозачи во возила – возачи на автомобили, но и велосипедисти секогаш можат да го фатат „зелениот бран“ доколку ја прилагодат брзината. Koчењето, а потоа наглото забрзување ќе стане минато, а да не зборуваме за нерви кои се зачувани.

„Со ова знаење, возачот заштедува околу 15 проценти гориво на пат од педесет километри во градски услови на експлоатација, со помало сопирање и забрзување. Побрзо стигнувате до вашата дестинација и таквото насочување (регулирање) на сообраќај значително го намалува стресот кај возачите “, вели Мајкл Ганцер, сообраќаен експерт во Kapsch TrafficCom, компанија за наплата на патарини.

Еден од првите проекти за вмрежување на семафори и возила е дело на Аudi, заедно со својот партнер  Traffic Technology. Нивниот систем, наречен Traffic Light Info, веќе работи на околу 35.000 крстосници во Соединетите држави. Во Европа, се користи во Салцбург, и наскоро ќе биде лансиран во Шпанија и скандинавските земји.

Значително намалување на емисиите на јаглерод диоксид

Ganzer прецизира дека со тоа би се избегнале барем половина од целата гужва на градот на улица. Исто така, заштедата на гориво, а со тоа и животната средина игра голема улога. Бидејќи, речиси една четвртина од сите издувни гасови во светот доаѓаат од сообраќај, а 70 проценти од тоа од пат.

Професорот Мартин Фелендорф, кој раководи со Институтот за патен транспорт во Грац, вели дека управувањето со дигиталниот сообраќај може да заштеди 42 милиони тони СО2 годишно за шест години.

„Тоа е повеќе од сите соларни панели што заштедија вкупно околу 35 милиони тони во Германија минатата година.

„Има многу што можеме да направиме како индустрија, но тоа е едвај познато за политиката и економијата“, се жали Ганзер, додавајќи дека компаниите како неговите се подготвени да соработуваат тесно (би ги отвориле своите софтверски системи едни на други), наместо да љубоморно ги чуваат патентите“, заклучува тој.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Постојан развој: Зголемен опсег за Opel Corsa -e и Mokka-e

Доделени првите енергетски ознаки за електричните автомобили

DS3 Crossback E-Tense ја зголеми автономијата со едно полнење на батериите

Револуционерно автомобилско седиште за деца!

Стратегијата 2.0-IONITY го забрзува ширењето на мрежата брзи полначи за EV

Renault иTheArsenale го претставуваат AIR4 –Таму каде одиме не ни требаат патишта

Новиот Peugeot e-208 и Peugeot e-2008

Електричните автомобили зиме трошат 25% повеќе струја

Ford и GM здружуваат силите со производители на чипови