Spiderman ќе вози Hyundai Sonata

Кој сè уште смета дека Hyundai е маргинален играч во светот на автомобилската индустрија, тој навистина многу греши…

Доказ за тоа следната информација: Се поголемата поврзаност на свет на шоубизнисот и автомобилската индустрија премина во нова димензија со потпишувањето на договорот помеѓу Sony и Hyundai.

Имено, според специјализираните портали, отсега ќе видиме многу повеќе модели на Hyundai во главните улоги на автомобили во филмовите Sony Pictures. До сега, Audi играше значајна улога во светот на филмот и шоу-бизнисот, што би можеле да го видиме како главно средство за превоз во рацете на многу филмски херои.

Без разлика дали сакаат Тони Старк како генијален научник под оклопот на железниот човек или помладиот „Спајдермен, двајцата го искористија Audi како нивно главно средство за превоз во нивните подвизи и авантури, барем кога ќе излезат од суперхеројскиот елемент и ќе земат човеков облик на само натпросечни смртници.

Во најновите филмови Spider-Man, можевме да ги видиме премиум моделите на Audi, како луксузен седан А8, електричен Audi e-tron, A7 купе-седан и крунисаниот SUV модел Q8. Електричниот концепт на Audi e-tron GT го збогати со своето присуството возниот парк на Iron Man, каде што звукот на „валканиот“ бензинец му беше „залепен“ за гледачите да не слушаат саркастични звуци на штурци.

За среќа, Холивуд ја надмина фазата во која звукот на шкрипење гуми беше неопходен елемент на секое брзо возење, дури и ако се бркаат на макадам.

Ако за момент го игнорираме шкрипењето на гумите, она што најверојатно ќе видиме повеќе во филмовите во иднина се автомобилите на Hyundai.

Поточно, новата Sonata би можела да стане првиот избор кога Spider-Man купува нов автомобил за себе.

Hyundai ќе ги има своите автомобили барем во следните пет филмови на Sony Pictures, а треба да се додаде дека ќе има можност да лансира и некои други технологии што ги развива со помош на филмската индустрија како канал за рекламирање и приближување до публиката, т.е. клиенти ако ги погледнеме работите од перспектива на Hyundai.

Sony и Hyundai исто така ќе работат на развој на виртуелната реалност, компјутерски игри и заедничко спонзорство и организирање на настани. Hyundai, исто така, ќе го искористи ова партнерство како рамка за презентација на човековата мобилност. Пример за ова е концептот Elevate, кој е комбинација на робот што оди и автомобил. Како и да е, ја очекуваме следната авантура на Hyundai на филмскиот екран.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Škoda Scala Spider станува Slavia и потсетува на првите почетоци на марката

Jeep Renegade Orange Edition

Cupra Formentor e новиот официјален автомобил на ФК Барселона !

„Воскреснатиот” Aston Martin DB5 чини само 2,75 милиони фунти!

Фудбалерите на Баерн Минхен ќе возат електрични автомобили на Audi

Промотивно видео Rolls Royce Wraith Kryptos Collection Car

Tesla ја надмина вредноста на Toyota и стана највредна автомобилска марка

Storie Alfa Romeo, 10 епизода – Giulia и Stelvio се одраз на 110 години италијанска извонредност

Porsche 911 Turbo S или Taycan Turbo S…?