Тајното оружје на Dacia против гребаници

Наједноставните идеи честопати се најдобр, за полесно да се спротивстават на гребнатините во секојдневното возење, новата Dacia Sandero Stepway и новата Dacia Duster сега се опремени со специјална заштита на каросеријата, чија долговечност се должи на техниката на боење во масата…

Санам, директор на одделот за дизајн на бои и декоративни елементи на Dacia откри малку повеќе за атрактивноста, економичноста и еколошката пристојност на оваа техника на производство.

За почеток – неколку зборови за заштита на каросеријата!

Заштитата на каросеријата е всушност парче пластика што е инсталирана под предните и задните браници за заштита на шасијата од секојдневно абење (трошење).

Но, овој елемент има и естетска функција. Благодарение на него, браникот изгледа попривлечно. Креативна и посветена на постојаното истражување на се што го прави возилото од суштинско значење (есенциално), Dacia смисли нов начин за заштита на каросеријата од пластика боена во маса.

„Обоената заштита на каросеријата го менува својот изглед со текот на времето, а техниката на боење во маса ја обезбедува неговата долговечност.

Санам, директорка на одделот Dacia за дизајн на бои и декоративни елементи

Најдобар сооднос на цената и квалитетот со со еднакво привлечен изглед

Санам, 31, директорка за боја и декоративен дизајн на Dacia, објаснува сe што треба да знаеме за заштитата на каросеријата на Dacija: „Со специјалниот дизајн за заштита на каросеријата на новиот Sandero Stepway и новиот Duster, сакавме да понудиме паметни и едноставни решенија со најдобра цена и квалитет, но и за одржување на атрактивен изглед!

За да го постигнеме ова, развивме ефикасни и еколошки свесни производствени процеси “.

Вградена под предните и задните браници, заштитата на каросеријата го штити автомобилот од гребнатини и удари при секојдневно возење

Традиционалниот процес на правење заштита на каросеријата се состои од два чекори. Пластичен материјал или полипропилен се вбризгува во калапот за да се формира. Потоа се бои или се обложува со слободно обликувано парче метал (на пример, хром) за да го добие конечниот изглед.

Боја што не избледува

Сепак, Dacia се одлучи за алтернативен метод на производство. Новата Dacia Sandero Stepway и новата Dacia Duster сега можат да се пофалат со заштита на каросеријата која е претходно обоена во најголемиот дел! Ова значи дека пластичниот материјал од кој е направена заштитата на каросеријата е обоена пред обликувањето!

За разлика од традиционално обоената заштита на каросеријата, нејзината боја никогаш не се менува.

Снаодлив и во најсложената околина, новиот Duster сега е опремен со импресивна заштита на каросеријата.

Санам додава: „Дури и ако користите бои со висока отпорност при боење на надворешноста (како што е заштитата на каросеријата), треба да се има предвид дека ударите и гребнатините  што се јавуваат при секојдневното возење ќе го сменат изгледот на бојата со текот на времето или целосно ќе ја уништат. Со новата техниката на боење на овие делови во маса, ја постигнуваме долговечноста на бојата “.

Сите удари и гребнатини на заштитата на каросеријата сигурно ќе остават трага, но таа трага ќе биде практично невидлива бидејќи нема да има оштетување на бојата

 

Едноставна, Величествена и Ефикасна Метода

 

Овој производствен процес гарантира долговечност на бојата за заштита на каросеријата и го олеснува прилагодувањето на неговиот изглед (на пример, црните делови може да се заменат со сива боја).

Новите заштити се подеднакво издржливи, не вклучуваат дополнителни трошоци и изгледаат многу поелегантно.

Исто така, не треба да ги заборавиме потенцијалните заштеди за сопствениците на возила кои повеќе нема да мора да менуваат еден дел по мала гребаница само за да го зачуваат целокупниот изглед на нивниот Sandero Stepway или Duster.

Заштитата на каросеријата е насликана со техника на масовно сликање што спречува оштетување на бојата предизвикано од испакнатини или гребнатини

Кога станува збор за производствените процеси, едноставноста често е клучот за успехот.

Ова е докажано со заштита на каросеријата, кое, за разлика од традиционалното производство кое вклучува најмалку два чекори (боење, интеграција на различни делови …), е направено во еден чекор – со инјектирање на пластика.

Овој метод на производство, исто така, значи и пониски трошоци за производство од кои корист има крајниот потрошувач, додека самиот производствен процес станува еколошки попријатен.

Кога станува збор за заштита на животната средина, бојата на телото нуди многу повеќе.

Санам додава: „Деловите направени од еден материјал, во овој случај пластика, се многу погодни за рециклирање. Особено ако ги споредиме со заштита што се комбинираат со хром или некои други материјали, што донекаде го отежнува процесот на рециклирање. Тоа е тема на која особено се посветени дизајнерите на Dacia денес “.

Циркуларна економија како основен пристап

Циркуларната економија е еден од столбовите на кои се потпира производството на Dacia.

„Сликањето со боја на каросеријата е совршен пример за она што сакаме да го постигнеме како бренд: да создадеме вредност за клиентот и да дизајнираме возила со едноставни, ефикасни, економични и напредни производствени процеси, притоа почитувајќи ги принципите на кружна економија и рециклирање – клучни точки денес.производство на брендот Dacia и Renault Group“

Во оваа смисла, Bigster Concept ни покажува како ќе изгледа иднината на брендот Dacia.

Санам не ја крие возбудата: „Ни претстои многу возбудлива иднина. Ќе останеме верни на едноставниот дизајн, но исто така ќе ги направиме нашите модели уште поцврсти и погодни за возење надвор од патот. Ова исто така значи дека ќе размислиме внимателно за тоа како ги користиме материјалите што ги сочинуваат нашите модели. Многу размислувавме за пластика и веруваме дека користењето на рециклирана пластика и пластика штоможе да се рециклира ќе ја зајакне стратегијата што ја претставивме преку концептниот автомобил Bigster, но и ќе создаде модели кои не губат свежина и нудат уште подобар сооднос цена-квалитет. “.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Hyundai со патент за дисплеј во средина на воланот

Honda SENSING 360 степени – формула за безбедност

Сон на возачите Вечен зел бран

Google AI го подобрува протокот на крстосниците

Fiat Tipo „задоволи“на тестот „северен елен“ на Тимот км 77!

GM се пофали со нов авто пилот Ultra Cruise

Кинескиот автомобилски гигант Geely почнува со производство на сателити

Lancia Delta се враќа како електричен автомобил

Mazda6 со заден погон и мотор со 6 цилиндри во линија за 9 месеци!