Тивко влечење: Opel Grandland X со електричен погон на сите тркала

Најсовремен 4×4: плаг-ин хибриден СУВ на Opel со електричен погон на сите тркала нуди четири режими на возење: „Електричен“, „хибриден“, „погон на сите тркала“ и „спорт“ со моќ од 300 КС и „е-заштеда“: складирање на енергија за подоцнежна употреба за унапредена ефикасност…

Од Opel пристигнува одлична вест за љубителите и набљудувачите на птици, шумарите, возачи на коњи, риболовци, морнари и другите! Со новиот Opel Grandland X Hybrid4 тие можат тивко да се движат низ шумата, преку ридот или надолу кон брегот, бидејќи елегантниот SUV има електричен погон на сите тркала. Ако батеријата од плаг-ин хибридниот приклучот од 13,2 kWh е наполнета и возачот има „лесна десна нога“, Grandland X во режимот „All-Wheel Drive“ се напојува само од двата електрични мотори. И не е само тивок, туку исто така е и ефикасен, бидејќи на Grandland X не му треба тешка оска. Исто така, високиот вртежен момент на електричните мотори е достапен уште од првото стискање на гаста и испорачува оптимална влечење на меки површини.

Плаг-ин хибрид: најдоброто од двата света

Првиот плаг-ин хибрид со погон на сите тркала од германската марка го комбинира најдоброто од електричен погон и мотор со внатрешно согорување – за моќни перформанси и корисен електричен опсег. Динамичен погон во секое време е обезбеден од четирите режими на возење „Electric“, „Hybrid“, „All-Wheel Drive “ и „Sport“.

Opel Grandland X Hybrid4 е придвижуван од 1,6-литарски турбо бензински мотор и два електрични мотори кои нудат системско производство на моќност од 221kW (300 КС). Според WLTP, потрошувачката на гориво (пондерирана, комбинирана) е 1,4-1,3 л/100км, емисии на CO2 32-29 г/ км (NEDC: 1,6-1,5 л / 100 км, 36-34 г/км CO2). Четирицилиндричниот мотор со внатрешно согорување од 147kW (200 КС) беше специјално дизајниран за да ги исполни барањата на хибридното возило. Максималната брзина на Grandland X Hybrid4 е 235 км/ч.

Електричната единица се состои од два електрични мотори на предната и задната оска. Силата на предниот електричен погон одговара на 81kW (110 КС) и оној на задниот погон 83kW (113 КС). Предниот електричен мотор ја пренесува својата моќност на предните тркала преку електрифициран осумстепен автоматски менувач. Вториот електричен мотор и диференцијалот се интегрирани во задната оска, што го претвора Grandland X Hybrid4 во постојан погон на сите тркала со оптимално влечење. До 59 километри може да се вози чисто електрично во WLTP1 циклусот на возење, (67-69 км NEDC2).

Четири режими на возење: без емисии во градот, моќни на отворен пат

Со Grandland X Hybrid4, возачите можат да избираат помеѓу четири различни режими на возење во зависност од нивните преференции и барања:

  • Режимот „Hybrid“ се фокусира на оптимизирање на потрошувачката на гориво на возилото. Моторот со внатрешно согорување и електричните мотори работат заедно или наизменично, во зависност од условите на возење и стилот на возење.
  • Во режимот „Electric“, Grandland X Hybrid4 се управува чисто од електрична енергија. Во повеќето случаи, силата се испорачува од задниот електричен мотор, плус предниот мотор кога возачот бара поголема моќност со притискање на педалот за гаста. При стартување, моторот со внатрешно согорување е привремено дополнително ангажиран за максимална моќност. Најголемата брзина во чист електричен погон е 135км / ч.
  • Во режимот „All-Wheel Drive“, Grandland X Hybrid4 е управуван од предните и од задните тркала.
  • Режимот „Sport“ ја комбинира моќта на моторот за внатрешно согорување и електричниот мотор за особено динамичен стил на возење. Излезната моќност на силата е еквивалентна на најголемата моќ на моторот со внатрешно согорување плус електрична моќност на моторот во одреден момент на времето. На пример, Grandland X Hybrid4 со мотор со внатрешно согорување 147kW (200 КС) и два електрични мотори (преден / заден: 81 / 83kW) и единечна батерија од 90kW има моќност на системот од 221kW (300 КС).

     Возете умно, зачувајте енергија за подоцна: со „е-Save“ и регенеративно сопирање

E-Save“ овозможува заштита на електричната енергија зачувана во високонапонската батерија за подоцнежна употреба, на пр. за возење во области ограничени на електрични возила. Може да се заштеди целата или дел од енергијата зачувана во батеријата. Функцијата се активира преку екранот на допир во боја на инфозабавниот систем.

Покрај тоа, регенеративното сопирање зафаќа кинетичка енергија за време на забавување што инаку би се трошело како топлина. Клиентот може да избере од два режима зкои ги претвораат електричните мотори во генератори, така што електричната енергија може да се врати во батеријата и да се чува.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

KIA со помош на Rimac подготвува електричен автомобил

Jaguar Land Rover Project Vector- иднината на убаната мобилност

2020 -Nissan Navara N-Guard унапреден работник за тешки задачи!

IED Tracy concept

Во Женава Toyota ќе настапи со мал crossover oд B сегментот

Во Женева деби на луксуз со Bentley Mulliner Bacalar

Конечно откриен Volkswagen Golf R (2021)- Top Gun компакт со 333 KS!

2021 Kia Sorento интуитивност за оубаво чувство во возењето!

VW со супер брзи полначи за EV за кои не е потребна посебна инфраструктура