Развиен во согласност со идната конкуренција, лансирањето на GR H2 Racing Concept беше поттикнато од најавата на ACO, организаторитр, на 24 часа Ле Ман, дека ќе им овозможат на возилата на водород да се натпреваруваат – заедно со електричните возила со горивни ќелии…
Јапонскиот производител на автомобили не ги објавува техничките спецификации, единствено вели дека автомобилот е долг 5100 mm и широк 2050 mm.
Говорејќи на прес-конференцијата на Automobile Club de l’Ouest (ACO) на Circuit de la Sarthe во западна Франција, Акио Тојода, претседател на Toyota Motor Corporation, му честиташе на ACO за стогодишнината од трката на издржливост 24 часа Ле Ман и изрази неговата благодарност до шансата да ги усоврши болидите низ трката.
Toyota се натпреваруваше со Corolla со погон на водород во серијата Super Taikyu од третиот натпреварувачки настап од сезоната 2021 година и се натпреваруваше со истиот автомобил на IDEMITSU 1500 SUPER ENDURANCE 2022 година на меѓународната патека Чанг во Тајланд во декември истата 2022 година.
Ги усовршува своите технологии сурово опкружување на мотоспортот и, со партнери со истомисленици во и надвор од автомобилската индустрија, да ги забрза своите напори за производство, транспорт и користење на водород кон остварување на јаглерод неутрално општество.
Toyota има намера дополнително да ги унапреди таквите напори за да направи уште подобри автомобили и да реализира општество неутрално за јаглерод и со нетрпение очекува да го прифати предизвикот на новата генерација на 24 часа Ле Ман.