Tesla и BYD се цели на Toyota како дел од новата стратегија за електрификација на јапонскиот производител.
Toyota ги преуредува своите редови кога е во прашање лансирањето на електрични автомобили, бидејќи според упатените, во минатото имало одредено потценување на важноста на електрификацијата, според најновиот извештај. Она што исто така се разгледува е посветена, електрична „ skateboard “ платформа, на која треба да почиваат идните модели, наместо да се потпираат на архитектурата e-TNGA за електрични автомобили, што е практично конвертирана верзија на механичката платформа наменета за бензински и хибридни возила. .
Во извештајот се тврди дека Toyota бара начини да ги забрза своите производствени планови, додека го одложува пристигнувањето на некои модели, за да ги направи поконкурентни. Јапонската компанија, исто така, се вели дека размислува да воведе нова технологија од добавувачите, а со тоа да ја подобри профитабилноста на своите електрични автомобили.
„ Toyota се очекува да ги претстави стратегиските приспособувања на своите клучни добавувачи на почетокот на 0ваа година додека се бори да го намали јазот во цените и перформансите со лидерите во сегментот Теslа и BYD“, велат две лица запознаени со ова прашање. Toyota треба да формира работна група под диригентската палка на поранешниот шеф на конкуренцијата и напреден инженерски претседател Шигеки Тераши (67), за да најде начини за подобрување на профитабилноста и технологијата поврзани со електричните автомобили.
Работата на некои проекти за електрични автомобили објавени на настанот одржан кон крајот на минатата година, наводно, е прекината додека Toyota размислува да ја замени својата посветена платформа e-TNGA, развиена пред три години од постоечки конвенционален пакет, со целосно нова шасија за скејтборд.
Всушност, задачата на платформата e-TNGA беше да ја олесни транзицијата во рамките на електрификацијата, бидејќи дозволуваше да се произведуваат електрични, хибридни и бензински модели на иста фабричка линија. Платформата е исто така врзана за целта на производство од 3,5 милиони електрични Toyota до 2030 година, приближно една третина од тековната продажба, но проценките на индустријата велат дека глобалната побарувачка ќе биде многу поголема до тој датум.
Лансирањето на првиот чисто електричен модел на Toyota, bZ4X, беше нарушен поради отповикување за корективна интервенција и стопирана продажбата, предизвикана од проблем со навртката на тркалото, кој во меѓувреме е решен. Сега, бидејќи првата фаза од планот за електрификација е во тек, многу е веројатно дека какви било промени во развојот на идните модели ќе бидат поврзани со оние на платформата e-TNGA. Промените најверојатно ќе бидат претставени на добавувачите на почетокот на следната година.
Ова одложување може да влијае на следната генерација на Toyota bZ4X и Lexus RZ, чии тековни верзии се на пат да пристигнат во гаражите на клиентите следната година. Овој извештај е практично еволуција на оној објавен од Ројтерс во октомври, кој сугерираше дека Toyota сака да ги ревидира плановите поврзани со електричните автомобили.