Новата генерација на големиот pick up Tundra на Toyota почна да пристигнува во салоните пред неколку месеци и досега мислењата се поделени….
Додека јапонскиот производител на возила никогаш немал проблеми со доверливоста, на многумина им пречело тоа што дури и по петнаесет години чекање за новата трета генерација, Tundra сè уште не може да им парира на повеќето американски ривали во однос на моќноста, потрошувачката на гориво и максималниот капацитет на влечење. носивост на приколката и други карактеристики што го прават pick up камионетот.

Toyota сега сподели интересна приказна за тоа како во развојот на оваа сосема нова генерација, детално анализирала копија од 2007 година која поминала дури еден милион милји или 1,6 милиони километри.
Можеби се сеќавате на приказната од пред шест години кога на сите автомобилски медиуми се појави веста дека Американец по име Виктор Шепард (Victor Sheppard ) купил нова Tundra во 2007 година и потоа со неа поминал 1,6 милиони километри, без да ги допира моторот и менувачот.

Шепардов се занимавал со транспорт на автоделови низ Америка, што објаснува како поминал таква километража за релативно краток временски период, а Toyota му подарила нова Tundra во замена за неговата.
Главниот инженер во тимот за развој на новата генерација, Мајк Свиерс (Mike Sweers) , неодамна зборуваше за медиумите и изјави дека сега легендарната Tundra е целосно расклопена и проучена. Тие не успеаја да најдат механички пропуст, иако овде мораме да кажеме дека јапонскиот производител на возила го повлече мотор со осум цилиндри и го замени со еден со два цилиндри помалку.
Toyota не успеа да види како ќе се претстави Tundra кога влече приколка на долги растојанија, бидејќи Шепард отворено призна дека никогаш не го направил тоа.
Тимот откри неколку помали проблеми со електрониката, како што е брзинометарот, кој престана да работи кога достигна 1.599.998,4 километри. Беа изненадени и што внатрешноста е во релативно добра состојба, особено седиштето, иако Шепард е висок преку два метри и тежи дури 190 килограми.
Најголемиот проблем со неговата Tundra беше поради приколката, односно товарната кутија. Иако превезуваше само кутии, приколката имаше многу оштетувања кои со текот на времето се претворија во корозија. Ова е добро познат проблем со јапонските пикап камиони, бидејќи многу компании кои купиле големи залихи на Tundra ги имаа истите критики.
Свиерс тврди дека овој пат биле користени значително поцврсти материјали и дека тимот ги тестирал со фрлање камења, тули, блокови и слични материјали на завршената приколка и таа не претрпела никаква штета.
Ќе видиме дали оваа одлука ќе резултира со подобри продажни резултати, бидејќи категоријата големи пикап камиони е единствената во која јапонската компанија не игра значајна улога на американскиот пазар.
Во првите шест месеци од годинава се испорачани 44.316 единици што е за 0,4% повеќе во однос на истиот период лани.