Кристијан фон Кенигсег Christian von Koenigsegg ) и неговите инженери не го гледаат своето слободно време како можност да ги спуштат алатките и да се релаксираат, туку го користат за да создадат уникатен прототип кој може да се натпреварува во најтешката трка на издржливост во светот…
Станува збор за проект „на страна“ кој кон крајот на јули беше ставен на аукција на фестивалот на брзина во Гудвуд (Goodwood festivaof speed) за 3,3 милиони фунти, пишуваат специјализирните портали. Спектакуларниот уникатен модел се вика Koenigsegg CCGT GT1 Le Mans.
Се напојува со атмосферски V8 мотор кој развива повеќе од 600 КС и тежи помалку од 1.000 кг. Каросеријата е изработена од јаглерод и кевлар, додека аеродинамичниот пакет создава 600 килограми надолна сила.
Јаглеродната саќе шасија доаѓа со суспензија со шипка, масивни сопирачки и секвенцијален менувач.
CCGT е развиен и рачно изработен три години од тим предводен од Даг Болениус (Dag Bolenius). Во 2008 година беше тестиран од Лорис Бикоки (Loris Bicocchi).
За жал, ACO и FIA ги променија правилата за класата GT1 во тоа време, бројките за производство на хомологација се зголемија од 20 автомобили во период од неколку години на 350 автомобили годишно, ставајќи крај на „амбициите на Коенигсег la Sarthe“.