Во 2018 година ADAC докажа дека дизелите севкупно се еколошки поприфатливи од електричните!

Таканаречената „афера Dieselgate сега од многумина се прикажува како технолошка измама „совршеност“, зад која стоеја глобалните политички, технолошки и финансиски интереси…

Основа за скандалите со енергија добиена од ветер и пумпање на милијарди во сомнителни проекти за животната средина, а пред сè во геополитички интереси.

Германскиот национален автомобилски клуб, ADAC за прв пат во историјата, спроведе сеопфатна еколошка анализа и направи баланс на сите погонски опции за автомобилите .

Заклучоци: прво, нема погон кој е генерално најеколошки, а второ, електричните автомобили не се ниту приближно најчисти!

Конечно, како водечки светски експерти за автомобилски погон, нагласени уште во 2014 година, кога беа воведени сегашните еколошки стандарди на Еуро 6. се е оценето систематски и фер.

Доколку електричните автомобили користат електрична енергија од електрани со јаглен, на просечно технолошко ниво, вкупните емисии се повисоки отколку со дизел моторот!

Покрај тоа, производството и отстранувањето на литиум-јонските батерии се тешки  еколошки многу сложени и опасни за околината!

Освен ако не се земе предвид дека токсичните и канцерогените остатоци од истрошените, не-рециклирачки батериски системи ќе бидат доставени од богатите земји во контејнери до „ банана држави “, во замена за технологии од втор степен и производи направени со пониски спецификации, кои потоа ќе ги фрлат во напуштени рударски окна, незаштитени депонии…

Вкупните емисии на дизел автомобили од средна класа (производство на автомобили и рециклирање + производство на дизел гориво + потрошувачка во возење) се за 20 % пониски од електричните автомобили (производство и рециклирање на автомобили + реално производство на електрична енергија).

Електричните автомобили се најеколошки во компактната класа и донекаде во пониската, но од средната (Škoda Octavia па повисоко), електричните возила, сметајќи ја просечната произведена електрична енергија (и тоа од нуклеарните централи во голема мера ја оптоваруваат животната средина!) Создаваат вкупно 20 проценти повеќе гасови што предизвикуваат ефект на стаклена градина, пред се јаглерод диоксид (CO2) од дизел возилата!

Значи, голем дел од тоа е измама или „технолошки заговор“ на највисоко ниво. Особено кога ќе  се земе во предвид дека во 2014 година, според нормите на Еуро 6, количините на азотни оксиди (NOx) биле ограничени на само 0,080, а честичките од саѓи на само 0,005 грама на километар. А тоа се вредности што е тешко да се измерат.

Заклучок: во одлуката да се „убијат“ дизел автомобилите, екологијата не била во прв план, веројатно не ила ниту битно. Клучот е во одлуката да се даде импулс на производство на хибридни и електрични автомобили, да се подобри технолошкото ниво и да се зголемат огромните профити од производството во најразвиените земји на НАТО и да се забрза транзицијата кон хибридни и електрични возила.

А, тоа нема да донесе толку многу еколошки, колку економски и политички придобивки. Ќе се намали зависноста од арапската и руската нафта, со што ќе се намали побарувачката на пазарот и ќе се урнат цените на енергијата, чија продажба ја финансира воена машинерија на Путин.

Со оглед на тоа што сите слично мателе со прикажувањето на дизел-емисиите, и дека настрада само Volkswagen, аферата Dieselgate има повеќе врска со интензивна германско-руска технолошка и економска соработка и форсирање на Северен тек, односно „дисциплинирање“ на Германија, отколку со проблемите со животната средина.

Голема штетност од дизел издувот за здравјето на луѓето? Ајде, те молам …, па за што се се подготвени „големите играчи“ и фармацевтската и прехранбената индустрија, само за свои интереси и огромна добивка…

Се сеќавате на одлуката да се нападне Ирак, бидејќи тој, наводно, поседувал „оружје за масовно убивање“. Инвазијата беше успешно извршена, за подоцна да се утврди дека нема ниту едно опасно оружје. Како да тоа да не било познато и претходно ?! Што се случи потоа и кој беше одговорен за тоа? Волкот го изел магарето!

Секој ден сме клукани со информации за проширување на озонските дупки и штетноста на сончевите зраци, само за да купиме крема за сончање со стотици канцерогени материи.

А приказните за тоа како путерот е опасен за срцето и затоа треба да користите маргарин. Денес тие го велат спротивното, а цената на путерот е двојно зголемена.

Веќе половина век, тие тврдат дека сланината е „смрт“ за васкуларниот систем, за денес да стане поздрава, речиси повеќе и од и лососот ?!

Зарем не е тоа да се поддржи огромното производство на свинско месо во ЕУ и да се запре падот на цените?

А пренагласената штетноста на шеќерот, со цел да се отвори патот за поставување на т.н. лесни производи, со многу нездрави адитиви и канцерогени вештачки засладувачи…

Луѓето стануваат подебели, а така се „вртат“ милијарди!

Дали сè уште се плашите дека ќе бидете „убиени“ од едвај немерливи количини азотни оксиди и саѓи што ги испуштаат модерните дизел автомобили?

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Пробни камери за „лoвење! на тие што снимаат сообраќајки на пат!

Над 600 илјади хотели во светот го прифаќаат биткоин како валута!

Снимен новиот Ford F-150 Raptor

Porsche Carrera GT во напуштен салон собира прашина!

Наспроти кризата со корона вирусот Peugeot најави враќање на пазарот во САД веќе 2023

Турција и официјално има најдолга велосипедска патека на светот

McLaren F1- денес вреди 16 милиони фунти

Audi RS7 Sportback  со 962 КС

Помал Tesla Cybertruck за Стариот континент