Во Германија е- автопат за камиони!

Идејата за тролејбус во комбинација со најновите технологии би можела да биде ново решение за оптимизација на камионскиот транспорт во однос на издувните гасови…

Во Германија имаат идеја за солуција што би можела да го реши главниот проблем во друмскиот товарен сообраќај каде дизел моторите се императив. Процесот на електрификацијата е скап и „болен“, но оваа идеја би можела да биде решение во сообраќајот на влекачите, барем кога станува збор за транспорт на автопат.

Станува збор за така наречениот eHighway пат на кој сообраќаат камиони опремени со троли, a кои се електрична енергија се напојуваат на ист начин како и тролејбусите, преку надземна мрежа со еднонасочна струја со напон од 670 V (волти).

По повеќегодишен развој и успешните тестирања отворена е и првата делница во должина од 10 km.

Технологијата е развиена од страна на експертите на Siemens, a системот на камиони со соодветната опрема  овозможува да се спојат на електричната мрежа и на струја да возат со брзини до 90 km/h.

Кога се споени со изворот на електричната енергија, камионите возат на електричен погон, a кога ќе слезат од e- автопатот се враќаат на класичниот погон со внатрешно согорување.

Во Siemens потенцираат дека таа технологија овозможува драстично намалување на штетните издувни гасови,но и дека сопственикот на компанијата на 100.000 изминати километри би можел да заштеди  до 20.000 евра.

Исто така, овој систем е во целост компатибилен со актуелната друмска инфраструктура.

Владата во Германија потрошила околу 70 милиони евра на развој на технологијата која на камионите им овозможува користење на електричната мрежа на Siemens.

Покрај тоа на неодамна отворените делници помеѓу аеродромот во Франкфурт и индустрискиот парк, вредна околу 15 милиони евра, наскоро ќе им се приклучат уште две делници од e-Highway.

Слични технологии, во овој момент, се тестираат и во Шведска и во Америка.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Audi најавува „пионерски” модели со висока ефикасност”

Новите модели на Fiat нудат заштита од вируси!

Видео Škoda Superb iV и VW Passat GTE паднаа на тестот „северен eлен”!

Lancia Ypsilon Hybrid EcoChic

Peugeot управувач: Од едноставна “рачка” до мултифункцонален управувач

Во BMW применета вештачка интелигенција за фарбање каросерии

Ferrari нема да произведува електричен супер автомобил -струјата се уште заостанува со перформансите!

Според Ford: Ford Focus ST e супериорен во однос на VW Golf GTI

EuroNCAP со нови прописи и построги критериуми