Во Норвешка EV се конвенционални, а алтернативни се возила со мотори со внатрешно согорување

Норвешка можеби дури и нема да чека до 2025 година за да ја прекине практиката за понуда на автомобили со погон на мотори со внатрешно согорување, како што е предвидено со сегашната институционална рамка, туку тоа  може многу брзо да заживее, со оглед на тоа што уделот на конвенционалните автомобили на пазарот падна под 10%….

Ова се однесува на фактот дека plug-in хибридните и чисто електрични креации на четири тркала веќе зафатија повеќе од 90% од продажните резултати во оваа Скандинавска зеја.

На овој начин, жителите на споменатата земја продолжуваат да бидат „бел гавран на Европа“, барем кога станува збор за навиките на потрошувачите во автомобилскиот сектор. Најновите податоци од норвешкиот пазар силно ја поддржуваат оваа теза, па затоа е толку интересно да се каже дека колку што, да речеме, во Франција, електричните автомобили заземаат дел од пазарот, исто толку и во Норвешка отпаѓа на продажба на модели со погон на традиционалниот бензин и дизел.

Податоците што ги пренесуваме се поврзани со статистиката за продажба во текот на претходните месеци, што го покажува целиот успех на еколошката транзиција на Норвешка.

Иако изгледаше невозможно на прва поглед, кога слушнавме дека крајниот рок за премин на електричен погон е поставен до 2025 година, сепак се покажува дека е непречено остварлив, па се чини дека ќе се реализира многу побрзо од првичната идеја.

Интересно е и тоа што во другите најразвиени земји во Европа постои апел да се забрза транзицијата со купување возило со погон опишан како комплементарен хибрид, кој како таков ќе остане прифатлив избор, како што стојат работите сега, по 2035 година , што е нормално. краен рок за прекин на продажбата на автомобили без учество на електрични мотори во погонот.

Ќе потсетиме дека пред неколку дена, интервенираше и Акио Тојода, кој тагува  за судбината на моторот со внатрешно согорување очекувајќи економски колапс ако дојде крајот на моторот со внатрешно согорување, не забележувајќи го искуството од голем фосил производител на гориво, односно Норвешка.

Исто така, ќе известиме дека во првите неколку месеци од тековната 2021 година, учеството на чисто електрични возила во автомобилската флота на споменатата скандинавска земја беше близу 60%, додека на хибридите отпаѓаат дополнителни 32%.

Најпродавани на овој пазар се моделите на струја – Ford Mustang Mach-E, како и Škoda Enyaq , како одличен кандидат за воведниот модел во светот на електричната мобилност.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Во Берлин петиција за законот за забрана на автомобили во поголем дел од градот

Монтирањето на WV ID,3 трае 30 часа а на Tesla Model 3 само 10 часа

VW Group ќе гради фабрика а батерии во Источна Европа

Тesla Cybertruck само за пазарот во САД

Renault 5 Prototype 5 ја освои наградата за концептен автомобил на годината

Почна производството на електричниот Volvo C40 Recharge

Нема чипови – нема производство во фабриките на Škoda во Чешка

Opel останува без погоните во Риселсхајм и Ајзенах

Најпродавани автомобили на Апенинскиот полуостров