Volkswagen 1.5 TSI evo2 бензински мотор

Volkswagen сè уште не планира целосно да се откаже од моторите со внатрешно согорување, што е потврдено од новата бензинска единица…

Станува збор за 1.5 TSI evo2 агрегат, што всушност е еволуција на 1.5-литарскиот бензински мотор, со четири цилиндри и турбополнач и направен уште поефикасен. Тринасочниот катализатор и филтерот за честички се преместени во единствен модул за контрола на емисијата во близина на моторот. Ова носи намалена употреба на благородни метали во производството и му овозможува на моторот да се усогласи со построгите стандарди за емисија како што е Euro 7 во иднина.

Официјално наречена „Активно управување со цилиндри“, технологијата за деактивирање на цилиндрите сега еволуираше во системот ACTplus. Затоа, овозможува премин од четири на два цилиндри и обратно, при што опсегот на работа е продолжен бидејќи вториот и третиот цилиндар не палат кога моторот работи при мали и средни оптоварувања и брзини. VW ветува дека „едвај се забележува менувањето“ за да се обезбеди непречено функционирање.

1.5 TSI evo2 првично се нуди во моделите T-Roc и T-Roc Cabriolet со 150 коњски сили. Ќе биде додаден и на други модели, вклучувајќи ги и plug-in хибридните модели со комбинирана моќност од 272 КС. Постојат индикации дека следната генерација на VW Passat (која ќе се нуди само во караванска форма) и еквивалентната Skoda Superb ќе го добијат овој PHEV погон кога ќе дебитираат некаде во 2023 година.

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Citroen C5 X Plug-in хибрид

Познато е колку ќе чини синтетичкото гориво

Porsche тврди дека EV може да бидат попрофитабилни од термичките

Ford развива полнач што самиот се „закачува“ за EV

Ford F -150 Tremor co V8 мотор

Mahindra претставува нова понуда на електрични возила

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde by ErreErre Fuoriserie, спортска икона со 510 KS

Cadillac Celestiq concept

Нов електромотор што продуцира високи перформанси не само на кус рок