Volkswagen Golf 8 GTI Clubsport

Октанско ергеле од 300 расни ждребиоња за адреналинска возбуда на асфалтот…

Volkswagen штотуку го претстави Golf 8 GTI Clubsport, кој развива 300 КС и 400 Nm максимален вртѕежен момент и тоа од нам добро познатиот бензински мотор 2.0 TSI. Перформанс креацијата Volkswagen Golf GTI Clubsport штотуку го виде светлото на денот.

Инженерите од Волфсбург уште еднаш се погрижија верзијата Clubsport да го има најдоброто од најдоброто во вид на подобрувања на моторот, сопирачките, потпирањето и управувањето, за да создадат возило што е уште повозбудливо за возење.

Под хаубата на моторот се наоѓа добро познат 2.0 TSI турбо-бензински агрегат кој развива 300 КС и 400 Nm.

За споредба, стандардниот GTI произведува 245 КС и 370 Nm. Clubsport доаѓа исклучиво со седумстепен автоматски менувач DSG со двојна спојка, а забрзувањето од 0 до 100 км/ч трае 5,9 секунди.

Clubsport има надграден Vehicle Dynamics Manager систем што сега интегрира контрола на предниот диференцијал со променливо заклучување во системот, со опција на адаптивна суспензија.

Од Volkswagen тврдат дека ова му овозможува на возилото побрзо да реагира дури и на мали корекции зад воланот, додека истовремено се отстранува подуправувањето, што инаку е присутен кај возилата со погон на предните тркала, а што располагаат со „високи перформанси“.

Суспензијата на Clubsport е 15 mm пониска од стандардната GTI, а има и прогресивен серво управувач, што секако ќе го ценат сите возачи кои сакаат подинамично возење.

Ако планирате да возите Clubsport на Нирбургринг Нордшлаиф (Nürburgring Nordschleife), тогаш постои специјален режим на возење наречен Specia, кој е специјално дизајниран за „Зелен пекол“ и вклучува помеки поставки за суспензија од Sport режимот за спортско возењ,е затоа што култниот прстен (патеката) има брановидна површина во некои делови што е непријатно за потврда суспензија.

Во однос на естетските промени, Clubsport се разликува од „редовниот“ модел GTI кон предниот браник со отвори за воздух во форма на саќе, тркала од 18 „(има 19 ″ за доплата).

Тука е и црниот спојлер на задниот покрив, спортски издувен систем, но исто така и црвени контрастни шевови во внатрешноста што останаа непроменети. Во овој момент нема информации за цената, но од Волфсбург велат дека истата наскоро ќе биде обелоденета.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Пет децении на брендот Range Rover

Fiat 500 Electric 3+1 со дополнителна трета врата

Hummer се врати како моќен и целосно електричен pick-up!

VW ID.3 со пер ѕвездички на Euro NCAP

Hyundai i20 N и официјално

Уште еден автомобил на струја од Кина – NIO EE7

Fiat 500 Elletrica и во Abarth изведба

Се планира најмоќниот перформанс SUV на Баварците

Продолжен Bentley Bentayga LWB