Volvo Truck прв во светот користи челик без фосили во своите камиони

Како прв производител на камиони во светот што го направи тоа, Volvo сега воведува во своите камиони челик без фосили…

Челикот го произведува шведската фабрика за челик SSAB, а тешките електрични камиони на Volvo ќе бидат првите што ќе го имплементираат.

Челикот од SSAB се произведува со помош на сосема нова технологија, базирана на водород.

Резултатот е многу помало влијание врз климата од конвенционално произведениот челик.

Воведувањето на челик со мал волумен во тешките електрични камиони на Volvo ќе започне во третиот квартал на тековната 2022 година.

„Ќе ја зголемиме употребата на материјали без фосили во сите наши камиони за да ги направиме на нула не само при работа – туку и во материјалите од кои се направени“, вели Џесика Сандстром, виш потпретседател за управување со производи, Volvo Trucks.

Првиот челик произведен со водород ќе се користи во шините на рамката на камионот, столбот на камионот на кој се монтирани сите други главни компоненти. Како што се зголемува достапноста на челик без фосили, тој ќе биде воведен во другите делови на камионот.

90% од камионите на Volvo се рециклираат

Денес, околу 30% од материјалите во новиот камион на Volvo доаѓаат од рециклирани материјали.

До 90% од камионите може да се рециклираат на крајот од нивниот животен век.

„Постојано се стремиме дополнително да го намалиме нашиот климатски отпечаток. Ние, исто така, се движиме кон поголем круг во нашите операции, како и во нашите камиони“, вели Џесика Сандстром.

Групацијата Volvo работи со SSAB на челик без фосили од 2021 година. Првата машина, носач на товар, од челик без фосили е претстасвена во октомври 2021 година. Челикот без фосили ќе биде дополна на традиционалниот рециклиран челик што го користат во Volvo Trucks.

Volvo Trucks е посветен на Парискиот договор и постигнување нето нула емисии на стакленички гасови во синџирот на вредност најдоцна до 2040 година.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Идната година во автомобилите пристигнува прв систем за управување со „џојстик“

Dacia дизајнирана да трае!

Volvo претстави камион на хидроген кој емитува вода и има досег од 1.000 километри

Ford Pro Electric SuperVan

ŠKODA AUTO го обезбеди производството на снопови за кабли

AMG го менува V8 со хибриден мотор со четири цилиндри

Нова технологија на Toyota може да спаси дете заробено во возило!

Daimler Truck иницира е- камиони со досег од 500 километри

Баварците објаснија зошто се одлучиле за SUV a не coupe за самостојниот M модел