Возачите на Alfa Romeo Racing F1 Team

Воачите на Alfa Romeo Recing F1 Team-  Кими Раиконен и Антонио Џовинаци, на патеката за тестирање на Alfa Romeo во Балоко ги испробаа моделите со ознака Quadrifoglio на производителот на спортски возила од Милано

Светскиот шампион во Formula 1 од 2007 година седнал зад управувачот на Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, a неговиот помлад тимски колега Италијанецот ја возел Giullia Quadrifoglio.

И двата модела се задвижувани од бензински Bi—Turbo агрегат, со шест цилиндри поставени во форма на латинската буква V, со работен волумен од 2,9-литри, што инаку се развиенби во соработка со Ferrari.

Станува збор за агрегат што испорачува динамитни 510 KS, заедно со вртежен момент од 600 Nm.

Моторот е впарен и со автоматски менувач со осум степени на пренос на силата , со посебно подесување што овозможува менување на брзините за само 150 мили секунди во тркачкиот режим на возење – Race.

Благодарение на тие карактеристики на возилата имовозможува забрзување од 0 до 100 km/h за само 3,8 секунди, како и максимална брзина од импресивни 283 km/h.

Најнапредните технолошки својства, вклучуваат и избор помеѓу четири режими на возење преку селекторот Alfa DNA Pro, каде е веќе спомнатиот режим Race, потоа диференцијал за управување со максималниот момент на вртење  како и прилагодливо потпирање посебно сетирано за овој модел

Следи системот за деактивирање на цилиндрите поради максимална заштеда на гориво и пониска емисија на штетни издувни гасови, особено во населени средини, како и систем на сопирачки изработени од керамика, на познатиот производител -Brembo.

Во кабината на двата автомобила целосно владее спортскиот дух каде особено се издвојуваат илтра лесните – изработени од карбонски влакна спортски седишта  на Sparco, што и се направени да бидат најлесни во сегментот, но, притоа и да гарантираат удобност при долготрајните патувања.

Информативно – забавниот сиситем во автомобилите  е Alfa Connect 3D Nav што се контролира преку централно поставениот колорен екран чувствителен на допир, со големина од 8,8 инча во дијагонала.

Овој систем инаку,  ги подржува и  Apple Car Play, како и Android Auto апликациите.

Интересни е дека и двата модела, во времето на нивното пазарно лансирање, биле најбрзи модели во своите kатегории на легендарната тркачка патека во Нирбургтинг.

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Opel се фокусира на рели со ADAM и следната Corsa

Sаubеr и Alfa Romeo продолжуваат заедно како Alfa Romeo racing

Volkswagen ID. R најави уривање на рекордот на Nürburgring зa EV!

Заврши Dakar 2019 победници Aл-Атијах, Прајс, Кавиљасо, Контардо и Николаев

Насер Ал-Атијах пред победата!?

Леб повторно победува и им се заканува на фабричките екипи

Dakar 2019 еден од тимовите на KAMZ дисквалификуван поради газење гледачи!

Brabham Automotive се враќа на 24 часа Ле Ман!

Четвртата етапа на Dakar Rally 2019 припаѓа на Toyota и Ал-Ахијaх!