Возилата од иднината ќе бидат слични, многу, само дизајнот ќе биде различен

Процесот на производство на електрични возила им овозможува на конструкторите да најдат нови начини за нивно склопување.

Новите производни процеси и поедноставниот хардвер може да доведат до големи заштеди за компаниите. Конкретно, за групацијата Volkswagen, тоа значи дека масовно произведените производи ќе бидат поразлични за окото, но во суштина ќе делат сè повеќе компоненти, како што се движиме подлабоко во иднината.

Извршниот директор на Volkswagen, кој го надгледува развојот на моделите на масовните марки на конгломератот, Томас Шефер, во разговор со новинарите на Automotive News Europe, рече дека групацијата ќе се фокусира на диференцијација на производи од различни брендови, размислувајќи за дизајнот. над сите. Така, ќе биде можно да се намали сложеноста на понудата на мотори и пакети на опрема во рамките на палетата производи што ги нудат големите марки на групацијата, меѓу кои се Volkswagen, Škoda и Seat.

Судејќи според напишаното во споменатата публикација, 80% од испораките што ги прави групацијата VW се состојат од модели на таканаречени марки за широки народни маси, додека Шафер вели дека верува оти ќе успее да ја зголеми ефикасноста во овој сегмент за еден петти (20%).

Групацијата VW се надева дека масовно произведените марки ќе добијат шанса да ги споделат фабричките капацитети, компонентите и дека процесот на развој и производство ќе бидат обединети на повисоко ниво, кое ќе доведе до помали трошоци. Совршен пример е Volkswagen MEB платформата, која служи како основа за моделите на Volkswagen, Audi и Skoda. Шефер во гореспоменатата редакција изјави и дека групацијата VW мора да стане поконкурентна, а во продлабочувањето на тоа достигнување, компанијата има намера да ја прошири понудата на crossover и SUV модели.

Идниот проект Trinity веќе врие во конгломератот, а новата EV архитектура треба да послужи како основа за идната генерација возила на групата од Германија. Новите возила ќе бидат изградени на архитектурата на групацијата „Scalable Systems Platform“ и наводно ќе позајмуваат дизајнерски детали од crossover, седани, hatchback и можеби новата Toyota Crown, која е позиционирана некаде на половина пат помеѓу sedan и ceossover.

Како што возилата на батерии стануваат норма со своите батерии, електричниот мотор, дисплеите на возачите и софтверот, производителите на автомобили сè повеќе ќе вртат кон дизајнот за да овозможат уникатност на нивните производи на четири тркала. Електричните возила претставуваат значителна промена во индустријата, намалувајќи ја сложеноста во производниот процес и поедноставувајќи ги понудите на погонските агрегати. Не е нов концепт за брендовите под еден чадор да споделуваат компоненти, но преминот кон електричните возила отвора некои нови можности за производителите на автомобили.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Познато е колку ќе чини синтетичкото гориво

Porsche тврди дека EV може да бидат попрофитабилни од термичките

Ford развива полнач што самиот се „закачува“ за EV

Ford F -150 Tremor co V8 мотор

Mahindra претставува нова понуда на електрични возила

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde by ErreErre Fuoriserie, спортска икона со 510 KS

Cadillac Celestiq concept

Нов електромотор што продуцира високи перформанси не само на кус рок

Toyota и Subaru меѓу компаниите што развиваат еколошки горива