-
Од првата презентација, нарачани се 108.000 Dacia Spring, што докажува дека далеку ги надминува очекувањата на клиентите.
-
Палетата на модели во меѓувреме е проширена со Cargo верзијата за деловни клиенти
-
Unloaded Spring тежи помалку од еден тон, што го прави најлесниот модел на листата на Топ 20 електрични автомобили во Европа
-
Карактеристиките за возење на пролетта се уште попргави и позабавни благодарение на новиот ELECTRIC 65 мотор, достапен во Extreme ниво на опременост
-
Компактен и лесен, Spring совршено одговара на различни начини на употреба
-
Ефикасноста на пролетта беше крунисана со пет ѕвездички во Green NCAP тестовите и наградата Green NCAP за најдобар автомобил на годината 2022 година.
Овој модел докажа дека возилата можат да бидат и достапни и еколошки и за истото примени се 108.000 нарачки. Имено, Dacia Spring беше претставена во пролетта 2021 година и досега привлече повеќе од 108.000 клиенти.
Успехот на тој автомобил незапирливо се гради со месеци, а неговиот продажен резултат е уште поимпресивен ако се земе предвид дека најголемиот дел од купувачите се приватни купувачи (три од четири купувачи на Dacia Spring).
Во 2022 година, Spring продаде 48.900 единици (75% повеќе во споредба со 2021 година) и стана трет најпродаван електричен автомобил на пазарот на приватни клиенти во Европа.
Нова Cargo верзија на Spring моделот
Непречен пристап до центрите на градовите е особено важен за трговците на мало и доставувачите кои за таа цел бараат почисти решенија за мобилност. Без разлика дали се работи за последната фаза од превозот со нулта емисија или транспортот на стоки како таков, пролетта се издвојува како едноставно и достапно решение.
Cargo верзијата без задни седишта се карактеризира со голема носивост (1000 l), носивост поголема од 350 kg и опсег еднаков на оној на патничката верзија (230 km во мешан циклус на возење WLTP и до 305 km во урбаниот циклус на возење WLTP).
Економската верзија на Dacia Spring е создадена директно во фабриката (класа N1), со одвојување на предните и задните делови на патничкиот простор со преграда и инсталирање на куки за прицврстување на товарот на возилото.
За помалку од две години, Spring стана еден од водечките електрични автомобили во Европа.
Презентиран на саемот за автомобили во Брисел на почетокот на оваа година, пролетниот ELECTRIC 65 со ниво на опременост Extreme ја комплетира гамата на модели со уште помоќен мотор.
Дополнително, сега нудиме економична верзија за деловните клиенти да можат да уживаат во едноставното и практично искуство на 100% електрично возење.
Ксавиер Мартинет (Xavier Martinet), виш потпретседател, Dacia, маркетинг, продажба и операции
Мaсата како резултат на позитивен круг
Ненатоварената Spring со моторот ELECTRIC 45 тежи 970 kg, додека верзијата со моторот ELECTRIC 65 тежи 975 kg.
Благодарение на овие вредности, Spring е единствениот модел на листата на Топ 20 електрични автомобили во Европа кој тежи помалку од еден тон.
Неговата лесна батерија (188 kg) овозможи производство на компактно возило со помала потрошувачка на ресурси.
Следствено, моторот Dacia Spring троши помалку енергија во споредба со електричните возила со поголема маса.
Тоа е храбар и важен избор за структурата на возилото, што значително придонесува за позитивниот еколошки циклус на марката.
Нoвa наменски мотор
Заедно со верзијата Spring Extreme, Dacia го претставува и новиот мотор ELECTRIC 65 (65 КС / 48 kW). Тој нов мотор, достапен само за верзијата Spring Extreme, е комбиниран со уникатен нов менувач кој го зголемува вртежниот момент што се пренесува на тркалата.
Покрај тоа, новиот електромотор постигнува големо забрзување и ефикасно собира енергија на долги растојанија.
Придвижуван од новиот мотор ELECTRIC 65, верзијата Spring Extreme постигнува опсег од 220 km при мешано возење (според WLTP) и 305 km во градско возење (според WLTP).
Електрично возило прилагодено за различни употреби
Податоците собрани од досега продадените Spring примероци покажуваат дека неговата употреба е целосно конзистентна со лесната и компактна конструкција на возилото:
- Возачите поминуваат просечно 31 км дневно, при што 68% од нив поминуваат помалку од 30 км. Иако целосно наполнетата батерија е доволна за цела недела возење, возачите имаат навика почесто да го полнат своето возило.
- Возачите во просек прават 5,4 патувања дневно. Иако клиентите најчесто го купуваат како втор автомобил, во 90% од домаќинствата кои имаат повеќе од едно возило, Spring е главниот избор за дневни патувања.
- Возачина Spring возат со просечна брзина од 26 km/h, што ја потврдува компатибилноста на моделот со нивните дневни потреби за мобилност.
Пролетта дава непобитна предност на електричната мобилност, бидејќи дури 93% од купувачите ја избрале како свој прв електричен автомобил.
5 Ѕвезди на GREEN NCAP тестови и GREEN NCAP награда за најдобар автомобил од 2022година
Во август 2022 година, Green NCAP ја круниса Spring на Dacia со пет ѕвезди.
Green NCAP ја оценува енергетската ефикасност на возилата и го анализира влијанието на самото возило и начинот на кој се користи врз квалитетот на воздухот и глобалното затоплување.
Енергетско ефикасно возило со мало влијание врз животната средина: Spring се истакна во сите категории!
На 2 февруари 202 год Трето, Green NCAP го објави добитникот на наградата за најдобар автомобил на годината за 2022 година: Spring, најлесниот електричен автомобил во Европа, ја однесе конкуренцијата од тешките возила!
Освојувањето пет ѕвезди на Green NCAP тестовите е многу повеќе од симболично признание.
Ова е почит на брендот кој сака на сите клиенти да им понуди возила со пристапни цени, висококвалитетни и еколошки.