VW нема да го згасне SEAT

Seat е безбеден барем до 2028 или 2029 година, како што потврди извршниот директор на Volkswagen и претседател на управниот одбор на Seat, Томас Шефер.

Имено, по неодамнешните гласини за неизвесната иднина на Seat, Шефер за британскиот Autocar изјави: „Ние не го убиваме Seat“. Треба само да одлучиме за неговата иднина. Се уште работиме на планот за Seat. Во ред е до 2028 или 2029 година. Тоа е бренд на влезно ниво за млади купувачи. Навистина игра во Европа, особено во Шпанија, Велика Британија и Австрија“.

Сепак, Шефер го кажа и ова: „Cupra е иднината на Seat“. Cupra е реинвенција на Seat за иднината. Cupra ќе премине на електрификација многу побрзо“.

Cupra се обврза да понуди голем број електрични возила во следните неколку години, додека Seat треба да почека да се намали цената на батериите за да почне да ја електрифицира својата гама по поприфатливи цени. Всушност, Seat е ограничен на три PHEV – еХибридните варијанти на Leon, Leona Sporstourer и Tarraco.

Cupra беше успешна во однос на продажбата и профитабилноста, за разлика од моментално непрофитабилниот Seat, кој забележа значителен пад на продажбата во последните неколку месеци, делумно поради недостаток на полупроводници.

Сепак, Шефер јасно стави до знаење дека Cupra „не е голем играч“, нудејќи производи со поголема маржа од Seat, како и таргетирање на различна „бунтовничка, млада публика“.

Според Carscoops, проблемот со Seat е што групацијата VW веќе има етаблиран и исклучително успешен бренд во форма на Škoda, додека спортската публика сега е задоволна од марката Cupra.

Според Шефер, можна идеја за во иднина е да се трансформира Seat во бренд за мобилност, нешто што веќе е навестено од концептот за тешкиoт четирицикл Minimo и електричниот скутер Mo 125. Таквиот потег би го направил Seat еквивалент на Renault Group Mobilize и дајте му простор за дишење. Сепак, додека Европа не ги забрани возилата со SUS мотори, Seat ќе продолжи да ја нуди својата широка палета, вклучувајќи ги браќата Ibiza/Arona во B-сегментот, дуото Leon/Ateca во C-сегментот и Tarraco D-SUV моделот.

 

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Tesla Model S поминал најмногу во зимски услови

Во Италија по најтешките сообраќајќи на виновниците трајно ќе им се одземе возачката дозвола

Hyundai стана трет по големина производител на автомобили во светот

Ќе нема веќе „МК“ на табличките на возилата, возачите ќе мора да ги заменат со „НМК“

Од полноќ дизелот поевтинува за 2,5 денари

Нова Acura ZDX

Автомобили што наскоро ќе останат без „наследници“

Недостатокот на чипови ќе се „смири“ оваа 2023 но не од „здрави“ причини

Најбрзиот сериски автомобил на светот е од понудата на Ford!