XPeng од Кина овозможува полнење на EV батериите двојно побрзо одошто Tesla

Колку напреднале компаниите чиј капитал е кинески, можеби најдобро отсликува информацијата која деновиве стигна до светските медиуми, а зборува за тоа како XPeng направил надополнувањето на ќелиите на батериите интегрирани во електричен автомобил да биде двојно помоќно од онаа. што ја карактеризира Теslа…

Имено, сега се потребни само пет минути поврзување со терминалот за да се обезбеди автономија на движење од 210 километри.

Пред извесно време XPeng претстави ултра брз терминал за полнење на батериите, а благодарение на неговата моќност од 480 киловати се постигнаа и вонсериските перформанси што ги споменавме во првиот пасус.

Првата станица за полнење батерии на возилата ќе биде инсталирана во Гуангжу во паркинг просторот на трговскиот центар Сунац Мол (Sunac Mall), додека такви полначи наскоро ќе се појават и во другите кинески метрополи и на главните патни правци.

Најавата за полначот S4 се случи на минатогодишниот настан кој овој кинески производител го нарекува Xpeng Technology Day.

Ставањето на споменатиот полнач во комерцијална употреба треба да се толкува во поширок контекст, па затоа ги забележуваме параметрите кои ги красат полначите на другите субјекти од оваа област: „Суперполначите“ (Supercharger) на Tesla нудат 150-250 киловати, Ionity 350 киловати и не треба да заборавиме единствениот терминал Terra 360 од ABB- и јачината како што сугерира името.

Тука се и Repsol (450 kW), GAC (500 kW) и многу егзотичниот полнач Desten кој нуди 900 киловати и може да се користи само на еден автомобил – Piechu GT.

Сесијата на која демонстратори ги покажуваа можнстите (моќите)  на полначот Xpenga го вклучи crossover моделот G9, а шоуто што се одржа ги потврди тврдењата на производителот.

Првично возилото се полнеше со моќност од 150 киловати, но за една минута моќноста се зголеми на 400 киловати.

Највисоката регистрирана моќност на терминалот достигна 440 киловати и беше достигната за околу три и пол минути.

Првиот ваков терминал инсталиран во споменатиот трговски центар е и илјадити под управување на XPeng во Кина, додека бројот на овие станици во таа земја ќе се зголеми на две илјади, но до 2025 година.

Први на листата на вградување на овој супер моќен полнач се десет големи метрополи, оние со најмногу G9 crossover модели.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Кинезите за 2023 ветуваат електричен автомобил со досег од 1000 км

Suzuki и Toyota заеднички прават електричен SUV

Електричен Chery QQ Wujie Pro

Дополнителна опрема направена по мерка за Opel Astra и Astra Sports Tourer

Lincoln Model L100 Concept

R5 TURBO 3E, Роден за дрифт

Moskvich ќе развие сопствена платформа за електрични возила

Dacia сврте нов лист

Електричните хипер автомобили ќе забрзуваат до „стотка“ за помалку од секунда