На почетокот на месецот Yamaha официјално го претстави новото издание на моделот Tenere 700 World Rally…
Направено со графика која потсетува на мотоциклот на кој Стефан Петерансел победи на релито Дакар во 1993 година. Сепак, има многу повеќе од боја и лента. На крајот на краиштата, оваа година се одбележуваат 40 години од лансирањето на оригиналниот модел, па јасно е дека компанијата има нешто посебно во продавница.
Што го прави Yamaha Tenere 700 World Rally да се издвојува од остатокот од гамата Т7 за 2023 година? На рели мотоциклот, суспензијата е од најголема важност, така што Yamaha го опреми Светското рели со целосно прилагодлива предна вилушка KYB од 43 mm, нудејќи патување од 230 mm.
Надградбата на предната суспензија е корисна, но Yamaha отиде чекор понатаму и внимаваше на задната суспензија. Задниот дел е целосно прилагодлив алуминиумски заден амортизер со она што Yamaha го опишува како „специјална врска“. Во секој случај, тој нуди патување од 220 mm.
Новото Tenere World Rally доби и прилагодлив амортизер на воланот Ohlins со 18 различни поставки. ABS, достапен во три режими, го комплетира возачкото искуство. Првиот го активира ABS на двете тркала, што е законски потребно на јавните патишта во Европа. Режимот два го одржува вклучен ABS на предното тркало, но го исклучува на задното тркало – многу корисен кога возите надвор од патот. Третиот режим е целосно исклучен, за оние кои сакаат што е можно поголема контрола во ситуации на возење надвор од патот.
Други карактеристики на мотоциклот Tenere World Rally вклучуваат пар 23-литарски резервоари за гориво поставени странично. Овие се дизајнирани од Yamahа за да го задржат горивото што е можно пониско, помагајќи во масовна централизација, истовремено овозможувајќи исклучителна автономија. Покрај тоа, врвовите на резервоарите за гориво се поставени пониско од оние на стандардниот модел. Има и ексклузивен придушувач Akrapovic кој дополнително го нагласува изгледот на оваа машина.
Tenere World Rally исто така добива специјално дводелно седиште кое е рамно и инспирирано од рели, што му олеснува на возачот да ја префрли тежината напред и назад по желба. 5-инчниот TFT панел со целосна боја нуди мобилно поврзување, како и три стилови на дисплеј што се менуваат: дигитален, аналоген или Roadbook.
Цената и достапноста ќе се разликуваат во зависност од регионот во Европа.