За враќање во САД Peugeot се фокусира на C и D сегментите

Од Peugeot неодамна најавија дека ќе се вратат на пазарот во САД, од каде замина во 1991годдина, a сега е познато и на кои сегменти цели на тој пазар …

Првиот човек –CEO на Peugeot, Жан Филипе Императо (Jean-Phillipe Imparato), кажал дека брендот ќе се фокусира на компактен (C) и сегментот на средна големина (D) во САД.

Дополнително истакнал дека моделот 3008 добил „super“ feedback, особено помеѓу потенцијалните купувачи во Калифорнија.

На тест групите им се бендисал дизајнот и возењето со Peugeot, a од самиот старт, генерално, тие имале позитивна или неутрална слика за францускиот бренд..

Одлуката да се врати во САД марката Peugeot како одбрана од Групацијата PSA , по малку делувала шокантно, бидејќи се зборуваше дека Opel ќе биде водечкиот бренд на Групата.

Потсетуваме PSA Grоupa го презеде Opel од General Motorsa во 2017 година, а првиот човек – CEO на Групацијата – Карлос Таварес (Carlos Tavares), во повеќе наврати изјавил дека германскиот бренд би бил подобро прифатен во САД.

Сепак тоа не се случи, а според истражувањата на Peugeot, помеѓу останатите модели на Peugeot што Американците можеби ќе ги видат се и 508 седан и караван како и 5008 crossover.

Таварес исто така истакнал дека брендот не планира да вложува огромни пари во дилерски франшизи . Споре неговите зборови, PSA планира да лансира бренд во  „сразмерен“ начин за да го минимализира ризикот и инвестициите на стартот.

Планот е наречен  Push to Pass и на самиот старт ќе нуди краткорочни изнајмувања преку Free2Move сервисот за споделување на автомобилите. Според актуелниот план, Peugeot автомобилите на територијата на САД ќе се најдат во продажба веќе до 2026 година.

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патниците во автомобили од пониска класа во сообраќајки гинат двојно повеќе од тие во повисока!

Renault и официјално доби државен заем, но останатите кармејкери од Франција не реагираат!

Honda глобално повлекува над еден милион возила!

Неизвесна судбината на Mitsubishi  на европскиот пазар

VW инвестира две милијарди евра во EV

Салонот за автомобили во Женева можеби засекогаш замина во историјата!

Германија – Преполни плацови со нови возила купувачите претпазливи

На глобално ниво Renault отпушта 15.000 работници!

Пазарот во Германија полека заздравува