Инженерите на Ford останале во шок кога почнале да расклопуваат кинески електрични автомобили и откриле колку сложена и напредна е нивната конструкција.
Шефот на компанијата, Jim Farley, истакна дека при расклопувањето на кинеските возила биле видени голем број кабли, дополнителни компоненти и сложеност што ги надминува очекувањата. Еден пример е Ford Mustang Mach‑E, кој имал над километар дополнителни електрични кабли, што го прави возилото потешко и покомплексно за одржување.
Farley додаде дека ова го потсетило тимот дека западните компании не можат да го игнорираат кинескиот пазар за електрични возила и дека мора да продолжат со иновации и напредок за да бидат конкурентни на глобално ниво.
Ова откритие ја покажува вистинската конкуренција со која се соочуваат западните производители: не само техничка, туку и организациска и процесна, во брзата транзиција кон електрични возила.