Home Featured Безбедност: Škoda Kodiaq и Superb добија пет ѕвезди на Euro NCAP

Безбедност: Škoda Kodiaq и Superb добија пет ѕвезди на Euro NCAP

0
Безбедност: Škoda Kodiaq и Superb добија пет ѕвезди на Euro NCAP

* Најновите генерации на модели на Škoda Kodiaq и Superb го држат рекордот на Škoda со пет ѕвезди

* Škoda Kodiaq: 89% за заштита на возрасни патници и 83% за заштита на деца

* Škoda Superb: 93% за заштита на возрасни патници и 87% за заштита на деца – што го прави втор најбезбеден автомобил на рангирањето на Euro NCAP 2024 година.

– Врвни оценки за целосно новите модели на Škoda Kodiaq и Superb: и двата модели постигнаа максимални пет ѕвезди на независниот референтен тест за безбедност при судари Euro NCAP. Škoda Kodiaq постигна 84% од вкупниот максимален број поени, додека Škoda Superb постигна 87%. Овој резултат ја продолжува серијата врвни оценки за чешкиот производител на автомобили, дури и според построгите критериуми за оценување воведени во 2023 година. Секој нов модел на Škoda од 2008 година има постигнато оценка со пет ѕвездички.

„Безбедноста на нашите клиенти и на сите други учесници во сообраќајот е наш врвен приоритет. Затоа, ни е драго што освоивме пет ѕвезди за втората генерација на Škoda Kodiaq и четвртата генерација на Škoda Superb на тестот Euro NCAP. Ние сме особено горди на нашите добри резултати за заштита на возрасните и децата. Фактот што го продолживме нашиот успешен рекорд со пет ѕвездички за нашите возила дури и откако беа воведени построги тест параметри во 2023 година, ја потврдува нашата јасна посветеност на највисоките безбедносни стандарди“, Јоханес Нефт (Johannes Neft), член на одборот за технички развој на Škoda Auto.

Најдобри резултати за заштита на возрасни и деца; високи оценки за системи за заштита и помош за ранливите учесници во сообраќајот

Според построгите критериуми за 2023 година, поставени од независната европска програма за проценка на нови автомобили (Euro NCAP), новите Škoda Superb и Volkswagen Passat – заеднички развиени од Škoda Auto како дел од проектот Beta+ – заедно со новата Škoda Kodiaq, добија пет ѕвездички за заштита на возрасни и деца. Kodiaq постигна 84% од вкупниот број максимални поени, постигнувајќи 89% за заштита на возрасни патници, 83% за заштита на деца, 82% за заштита на ранливите учесници во сообраќајот и 78% за безбедносни системи. Superb постигна 87% од вкупниот број максимални поени, постигнувајќи 93% за заштита на возрасни патници, 87% за заштита на деца, 82% за заштита на ранливите учесници во сообраќајот и 80% за системи за безбедносна помош. Овој рејтинг го позиционира Superb како втор најбезбеден автомобил на скалата Euro NCAP 2024 година.

Високо ниво на пасивна безбедност кај двата модели

Каросеријата на двата модели е дизајнирана според најновите стандарди и вклучува високо – цврсти челични компоненти со топла форма. Овој челик главно се користи на столбовите А и Б, заштитниот ѕид и тунелската конзола. Во случај на несреќа, патниците во двата модели се заштитени не само со круто тело и големи зони на стуткување, туку и со до десет воздушни перничиња за Škoda Superb и до девет воздушни перничиња за Škoda Kodiaq, вклучувајќи централно воздушно перниче помеѓу предните седишта во двата автомобили.

Сеопфатните системи за помош ја подобруваат безбедноста

Бројните најсовремени системи за асистенција во двата модели го предупредуваат возачот за можни судири во многу ситуации и активно помагаат да се спречат или да се минимизираат последиците. Тие вклучуваат Front Assist со предвидлива заштита за пешаци и велосипедисти, Side Assist вклучувајќи предупредување за сообраќај зад возилото, како и Collision Avoidance Assist, Turn Assist, Crossroad Assist и Exit Warning.

Travel assist активно го поддржува возачот во надолжното и страничното управување на возилото и, покрај адаптивната контрола на патувањето (ACC), вклучува и Adaptive Lane Assist со препознавање на работa на патот, Crew Protect Assist, Traffic Jam Assist и Emergency Assist. Новите нано радарски сензори сместени во десниот и левиот агол на предниот браник дополнително ги подобруваат перформансите на системите за помош како што се Front Assist или Crossroad Assist. Nano радарските сензори во задниот браник го зголемуваат опсегот на Side Assist. Новата помош за внимание и поспаност го следи однесувањето на возачот, го проценува потенцијалното ниво на замор на возачот и, доколку е потребно, активира визуелни и звучни предупредувања во виртуелната пилотска кабина.

Оценки на Euro NCAP од 1997 година 

Основана во 1997 година и со седиште во Лувен (Leuven), Белгија, Европската програма за проценка на нови автомобили (Euro NCAP) е соработка помеѓу министерствата за транспорт, автомобилски клубови, како и осигурителни компании и истражувачки институти од осум европски земји. Програмата вклучува спроведување на тестови за судир на сегашните модели на возила, оценување на нивните активни и пасивни безбедносни карактеристики, како и нивните способности за спасување и обновување.

Инаку, веќе од 2020 година, критериумите се прилагодуваат на секои три години, проширувајќи го опсегот за да ги вклучи терциерните безбедносни аспекти како што е функцијата Итен повик и ширењето на информации за оштетување на возилата за интегрирани спасувачки операции.

ПР соопштение – Škoda