Home Featured Е-горивата и водородот би можеле да имаат иднина во моделите на Ferrari

Е-горивата и водородот би можеле да имаат иднина во моделите на Ferrari

0
Е-горивата и водородот би можеле да имаат иднина во моделите на Ferrari

Шефот на Ferrari, Бенедето Виња, верува дека еколошките е-горива и водородниот погон би можеле да имаат иднина во моделите на Ferrari – и сака да го користи моторспортот за да ги развие двете технологии.

Бенедето Виња (Benedetto Vigna) верува дека јаглеродно неутралното гориво „се повеќе ќе станува реалност“. Тој, исто така, изјави за Autocar: „Работиме со партнери за 2026 година на јаглеродно неутрално гориво во Formula 1 [како дел од новите технички правила] и обично технологиите започнуваат на патеката и мигрираат на патиштата. „Ние веруваме дека има уште пат напред за моторите со внатрешно согорување кај автомобилите и тоа ќе биде поддржано од развојот на јаглеродно неутрално гориво.

Виња ја објавува оваа објава додека Ferrari се подготвува да го претстави долгоочекуваниот наследник на хиперавтомобилот LaFerrari, кој се очекува да користи сличен хибриден погон на суперавтомобилите 296 и SF90, но со моќност зголемена на невидени нивоа.

Сè уште не е познато каков тип на мотор користи автомобилот – V6, V8 или V12 – но најавите сугерираат дека тој е наменет да работи на е-горива.

Со кодно име F250, сега се тестира на патиштата и се очекува да биде лансиран следната година.

Запрашан за интересот на Ferrari за водородната технологија, Виња рече дека компанијата го истражува типот на гориво: „Не го гледаме тоа пред 2030 година. Исто така, верувам дека тркачкиот простор секогаш може да биде првото место за усвојување технологии“. дека „водородот би можел да биде добра опција за иднината“.

Виња претходно сугерираше дека Ferrari може да користи одржливи горива како средство за задржување на автомобилите со мотори со согорување на продажба по 2035 година, а Европската комисија предложи да се дозволи моторите со внатрешно согорување да останат во продажба сè додека можат да работат на е-гориво.

„Моторот со внатрешно согорување има уште многу да направи (да понуди)“, рече тој минатата година, објаснувајќи дека развојот и усвојувањето на е-горивата се движи побрзо од очекуваното.