Електричниот Smart #2 би можел да добие зелено светло за неколку месеци

Наследникот на Smart ForTwo би можел да добие зелено светло за неколку месеци, откри европскиот шеф на компанијата Дирк Аделман, но мора да се покаже дека е профитабилен пред да добие конечно одобрение…

Од Smart наведуваат дека работат на мал електричен градски автомобил, но и дека на компанијата и треба партнер за да биде профитабилна.

Дирк Аделман (Dirk Adelmann) потврди за Autocar дека се во тек планови за замена на електрична енергија. „Би било одлично да имаме директен наследник – немаме, но работиме на тоа.

Тој го призна силниот деловен случај за градскиот автомобил од новата ера – „не само во Европа, туку конкретно за Европа, така што би имало смисла да се стави на продажба“.

Веќе има предлози за градски автомобил, внатрешно наречен „Project 2“, а серискиот модел се очекува да ја носи ознаката #2.

Обраќајќи се на потенцијалната конфузија што може да произлезе од тоа што е многу помал од crossover моделот број 1, Аделман објасни дека бројот 2 бил резервиран „намерно“ бидејќи е „иконичен број“ за марката и треба да се користи за наследник на Fortwo.

Како што се проширува линијата Smart, рече тој, ќе се појави шема каде што се користат непарни броеви за SUV и SUV-coupe модели, а парните броеви се користат за „други производи“.

Но, поважно од дефинирањето на обликот и стилот на EV е да се осигура дека ќе биде профитабилен, а за тоа Smart бара партнерска компанија со која може да ги сподели трошоците за развој и производство.

„Сегментот на градски автомобили не е огромен во Европа; најдобрата година за Fortwo беше околу 100.000 единици и тоа не е доволно за да се оправда платформата“, рече Аделман.

„Но, ако ја споделите оваа платформа со партнери, тогаш можете да ги споделите инвестициските трошоци и локацијата на производството, тогаш има смисла. „Последното нешто што сакаме да направиме е да произведеме возило на кое никој не заработува, бидејќи тоа возило нема да трае долго. „Сакаме да направиме позитивен деловен случај за нас, за нашите продавачи и на крајот за нашите клиенти.

 

Smart е 50% во сопственост на кинеската компанија Geely, која поседува голем број автомобилски марки кои опфаќаат огромен опсег на големини и сегменти. Останува нејасно дали некој од нив би можел да биде партнер со Smart за градски автомобил, но се чини дека најблиску до оригиналниот Fortwo по големина од портфолиото на Geely ќе биде Geometry Panda – три меттри долгиот електричен градски автомобил со четири седишта. со домет од 200 км., со едно полнење на батериите.





НАЈНОВИ